WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 March 2009

award lagiks...


thanks moon kasik award nie....act aku masih kat opis...dan aku sgt sakit kepala + sakit dada...dr semlam dada aku sakit...sampai arini...aku x tau apsal..bukan hari nie aku baru sakit dada...tp sakit nie pernah dtg semenjak 2 menjak nie...seblum2 nie pon aku dah pernah kena...tp aku mlas nak pikir n layan sgt sakit nie...aku biarkan je la dulu...walopun aku mmg raser sakit ya amat!!!! harap-harap cepat le sakit nie pergi...x tahan aku raser...nak pi spital aku malas nak pi cek...kang mesti doc ckp x de apa-apa...so baik x yah pi btul tak?ok la saper yg ada nama tersenarai kat bwh amik le award nie ok!!!!


The rules:
*Place the award logo on your blog.
*Nominate 10 other blogs which show "Attitude and/or Gratitude"
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you

So, I would like to nominate:
ibu chem
kak fara HD
niza ( kanda )
wanie
ateq
wans
norjie
mama aqish
erna
kak aimi

so layantzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

~~ciklinn~~ said...

ko pun tak sihat lagi ker...rasa mcm dah lama kau sakit2 nie... doktor ckp apa... risau lak aku..

aku pun tak baik2 gak demamni..dah 3 hari dah nie..

aimi @ kamalina said...

yeah....dpt award lagi...tocey..tocey...

ez said...

akak..thanx 4 da award ni...hehehe