WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

12 March 2009

jln ke zoo taiping & naik bot

cun x minah nie? heheheehe
Aku pi taiping umh member aku kawen naik keta kezen aku si firdaus nie...nak merasa naik keta baru dia bli nie...mahal woo keta nie...HOnda apa eks? aku pon dah luper...tp mmg best ah naik keta ko nie wong...dia rempit x hingat wooo!!!!
wowong bergaya ngan keta honda baru nyer....
Pas aje dah kenyang2 n melepak kat umh panten kitorang nak le pi jenjalan kat tamn tasek n zoo taiping...tp hampeh la..kengkawan aku smue dah lepas masuk zoo..kitorang jek yg tersadai x dpt nak masuk zoo sbb hujan...so sementra tggu ujan benti kitorang lepak le berteduh kat luor...lepak2 nak 1 jam gaks ar baru ujan benti...tpi kitorang mmg x dpt nak masuk zoo sbb lagi setengah jam zoo nak ttup..pastu pikir2 tiket zoo pon mahal..rm12 sorang...so cancel!!!kitorang pi kuala kangsar jek....

Konon nak makan laksa kat kole kangsar...pon hampeh gaks..sbb kedai laksa yg glamer kat situ dah ttup...mmg kitorang xde rzeki tul la...pastu abg aku ajak naik bot jalan2 ronda sg.perak...mmm nie satu lagiks...dah le aku tersungkur jatuh masa nak naik bot tu...adoiii mmg sakit gile jatuh gedebuk sbb bot licin...masa tu aku dah le pakei baju kebaya....mmmg nasib aku tak baik petang tu...pastu lagi naya nyer...dah kitorang ronda dlm 20 min camtu kat dlm bot....masa nak naik, rupa-rupanya tambang naik bot yg bodoh tu sorang dewasa kena caj rm 10!!!! bangang toi...aku n kak ipar aku dah marah2 abang aku sbb sblum naik x tanya berapa kena bayo...biase la abng aku bajet murah je kot...tapi mmg menipu toi leorg yg bwk kitorang naik bot tu...seingt aku masa aku pi sarawak kat water front tu naik bot baru baper sen jek...nie takat jln2 ronda sg.perak yang hampeh xde pemnadangan yg menarik tu aje sorang rm10...habis smue total kena bayo rm75!!!! huh...mmg tu la 1st n last kitorang naik..pasnie tobat x mo naik lagiks....pas tu kitorang cr mkn2 kat kole kangsar....sampe mlm gaks kitorang balik umah....ok la korang tgk je gambo...aku nak tido jap kepla sakit!!!!

so layantzzz je la eh!!!!!

6 tukang karut:

ez said...

bestnye kak..aku pon x penah sampai taiping lg..dgr cite taiping cantik ye kak..heheh

~~ciklinn~~ said...

lor..awat ko tak tanya awal2 berapa caj.... yerlah mesti kau sakit hati jer kan sepanjang perjalanan di dalam bot tu.... huhhuhuhhhu

aimi @ kamalina said...

mak aii..mahal tu... awaitla tak tanya sblm naik...

mrs khairul said...

yanz awek tu cun siot..siapa lah gerangan nya yek..hehehehe...mcm anak dara u!!

E-Marlin said...

Hahahah.... tergelak saya baca bab awak jatuh tu, adeih, dengan pakai kebaya lak tu....ilang ayu terus hahahaha.... Awak tangkap ikan apa masa jatuh tu Yantz?? hehehe..

yong ibu chem said...

ohh bestnya klu dpt mkn laksa kuala tu yantz tu oiiiii.

ni yg rasa nak terbang lik perak jap ni!