WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 March 2009

cik atin nikah....

Wiken nie ada lah wikend yang amat bz ngan undangan kawin....sabtu aku pi klang menghadiri majlis kenduri cikgu aqil iaitu cikgu siti kawen....semlam plaks...kezen aku cik atin nikah..dan aku lah jadik tukang amik gambo sepanjang majlis....


tapi nie aku tepek dolu la gambo aku mana yg ada muka aku je la...hehehee...sbb aku nyer muka x byk...aqil pon xde gambo sgt walopun aku le yg tukang amik gambo...pe2 pon pengantin kena diutamakan dolu...yg byk gambo pengantin la....

amboi cik atin n acoi...dah sah n dah dpt lesen baru aku tgk kegembiraan korang terserlah....hehehehehe amcam ikin? ada berani? hiks....pe2 pon akhir nya korang bersatu gaks...aku pon tukang happy...nampak nyer kesungguhan aku nak menyatukan korang berhasil gaks eks...tu lah jodoh dan pertemuan di tangan Allah s.w.t....kita hanya merancang Allah yang tentukan betul tak?

harap2 korang pasnie bahagia,,,hidup dengan aman dan tenang....dan cepat2 menimang cahaya mata k...ok lah kang ada masa aku upload gambo korang posing maut semalam k!!!!

oh yea ini daalah majlis nikah sahaja dolu...kenduri kahwin besar-besaran akan datang...tunggguuuuuu!!!


so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

Mama_Aqish said...

yantz....jangan jawab tag