WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

27 March 2009

aku rinduuu.....

hwaaaa.....!!! aku rindu sangat nak berblog!!!nak masuk smue gambo-gambo apa yang berlaku...apa aku buat...apa aqil buat....tapi apa kan daya....aku byk keja!!!!TENSEN!!!!!

aku rindu nak bc blog kengkawan smue...nak komen smue...tapi aku x berkesempatan nak tggl kan jejak....hwaaaa...aku rindu nak berblog tolong!!!!!!....

arini ari jumaat kan...aku sgt jeles bila smue org pi kuar bershopping...sedang kan aku? aku kena wat keja walopun waktu hari jumaat rehat panjang....salu nyer hari jumaat kalo aku x kuar aku akan tido selama rehat 2 jam tu...mmmm nampak nyer aku akan merindui hari jumaat ku yang indah ini...

so layantzzzzz je la eh!!!!!

7 tukang karut:

ez said...

heheheh...sabau ye kak..aku kan plak da ketagih ngan blog..sibuk mcmana pon nak tgk blog gak walopon x msukan n3..heheh

wanyliz said...

huhu...aku pong rindu nk jumpe ko ngan lindot!!

~~ciklinn~~ said...

lor ciann kau..takper aku jadi tukang komen setia kat blog kau.. nanti dah setle keje2 tu semua mula berblog lagikk ok

E-Marlin said...

heheh rindu ye...sian..
takpelah besok dah x sebok nanti, balas dendamla ngadap blog, 24 jam gitu hehehe...

yong ibu chem said...

re: yantz, jom la join. buleh je. RM10 je bayor. jom ar. kapok pun ado!

farah amoi said...

yantz

apo yg ko bz kan?


nih my new link
mrsfarah.blogspot.com

~~ciklinn~~ said...

hoitss cepat hapdetttt.... dah 2 ratus juta kali aku jengukk nie