WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 February 2009

the pokok nyiur...

Owh...jgn marah!!!aqil pon ada pokok nyiur di atas kepala....hiks...sungguh comel ini budak bila rambut nya diikat begitu kan? nie aku bukan saja-saja nak ikat rambut aqil cenggini...mas kat umah aku tgk aqil nie sibuk main ngan beber dia...tapi kali nie dia sibuk sikat2 bulu beber dia tu...ntah camner...dia dpt getah dr mana, dia kasik aku getah n sikat suh ikat rambut dia....semangat dia suh aku wat kan tocang kat rambut dia...


pastu aku suh dia tgk kat cermin...mmm perasan malu-malu cakap '" tik...tik..." mmmm weh aqil hang tu jantan bukan betina...heheheheh..ngalah kan budak pompuan plaks si aqil nie...
pastu coti hari wilayah aitu aku lepak umh kakak aku, dia plaks sibuk suh kakak sedara nyer ikat kan rambut dia plaks....tgk le gambo gediks aqil nie...sampai aku suh bukak rambut tu dia xmo..siap jerit-jerit marah jgn usik rambut dia....mmmm soke ati mu lah aqil...x koser mama nak layan...

so layantzzzz je la eh!!!!

8 tukang karut:

aimi @ kamalina said...

uihh...sabo jelaa...hehehe..kalau anak2 akak dia suka suruh sikat mcm trojan tu...bagi rambut tu tegak ke atas...

~~ciklinn~~ said...

ala tomeii... eloklah pulak dia rambut ken aikat camtu... yant cepat menambah anak... bg itu budak adikk lor..

Miss Moon said...

sweet nya aqil ...

underneath pokok klapak i will wait for uuuuuuu

sexy sungguh bibir anak nko yantzzzzzzz

farah amoi said...

wei
kepingin anak pompuan sangat ke?
banak le cecepat

ape tunggu lagi
ko tu bukan semakin muda

E-Marlin said...

aisey, dah bahaya ni, anak bujang awak nak ikat2 rambut plak hehehe..

siap kata cantik lagi tu....hehehe..
lawaklah aqil tu...

** yong ** said...

hahahahaha apa da mama ni kan...ada pokok nyiur atas kepala....

tapi comel lah

Mama_Aqish said...

hye...gaya Aqil ikat rambur tu macam gaya mama ikatkan rambut Aqish tiap2 hari....he...he...

ez said...

pokok nyiur yg comel...hehehe