WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

05 February 2009

@ BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag!

Tahniah kepada babyibu.blogspot.com sempena menyambut ulangtahun yg pertama berkarya di dalam blog yang banyak berkongsi pengalaman dan tips-tips serta info-info yang membina mengenai baby dan ibu. SYABAS!!!! sempena maeraikan ulang tahun babyibu.blogspot telah menganjurkan contest yang akan menjanjikan keceriaan dan kebanggan kepada para ibu-ibu. Marilah kita warga-warga ibu yang aktif bersama-sama meriahkan contest yang di anjurkan oleh babyibu.blogspot kerana hadiah yang menarik tajaan gin & Jacqie menanti pemenang bertuah.

Adakah beg-beg ini akan bakal diberi percuma kepada anda?

Hurry Up!!!contest ini bermula dari 1 Februari hingga 1 mac 2009. Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan dalam tempoh pertandingan..Dan jangan lupa cerita serba sedikit mengenai blog babyibu dan salah satu beg dari gin & Jacqie yang anda sangat-sangat ingin memilikinya. Jadi apa tunggu lagi? Mulakan langkahmu....

Apa itu gin & Jacqie ? gin & Jacqie merupakan salah satu stor online & outlet ( Isetan The Gardens and Isetan KLCC ) yang menjual berbagai jenis beg yang amat bersesuaian dengan seorang wanita, ibu atau pun wanita bekerjaya. Rekabentuk beg yang menarik dan mengikut citarasa wanita di negara ini amat versatil,multifunctional, berkualiti dan stylish. Diperbuat daripada material yang berkualiti tinggi serta mempunyai ciri-ciri yang flexible dan praktikal.
Saya amat tertarik dengan kesemua design beg yang ada di gin & Jacqie. Tetapi bagi saya sebagai seorang ibu yang mempunyai seorang anak berusia 2 tahun tidak menjadi masalah kepada saya untuk kelihatan bergaya. YES!!! rekabentuk beg ini amat bersesuaian dengan saya. Ringkas, praktikal dan menarik.
Di bawah ini saya ringkas kan antara ciri-ciri keistimewaan beg pihan saya:-
BOTTOMLESS PITT

Baby & Me
DESCRIPTION: This 5 piece diaper bag is great for new moms! Carry all the essentials anywhere you go and you can choose the size of bag needed for different places.

  • Main diaper bag - big and roomy for all the baby's essentials
  • Main diaper bag has a magnetic snap closure
  • Parent's bag - easy to tote around for mother's essential
  • Parent's bag has a magnetic snap closure
  • Zippered bottle holder with insulator
  • Additional pouch for diapers and clean clothes
  • Additional interior compartments for handphone and other items for both main and parent bag
  • Easily rolled up and wipeable change mat that can be cleaned easily
Bersesuaian dengan Tag line gin & Jacqie more than just a bag...koleksi-koleksi bag ini akan membuat kan anda terpesona dan ingin memiliki kesemuanya. Jagan lepaskan peluang....jom kita cuci-cuci mata di sini kalau berkenaan jangan tunggu lagi!!!

3 tukang karut:

Wansteddy Tales said...

weh kak...ko karang sndrik yek ayat tuh? dasat wooo. mesti karangan ko dulu slalu dapat A. ngahahaa....
cambesh la contest ni ada masa aku nk join la ngahahhaa

ibu adam ariff said...

aku ader kat umah..mehla datang....tapi ko kena bagitau kul bape ko sampai..aku takut si yap tu nak kuar jer..maklumlah..dier nak kuar main redah jer..

♥ i'me ♥ said...

wah..baik punya promo ni yantz... cayalah!!! kalau tgk pada beg2 tu, akak pun berkenan la yg pepel tu..maklumlaaa... peberet kaler...