WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

31 January 2009

posting di CC

Aku saja menggatal tgn je nie...xde menda pon nak citer, tapi juz nak kasik taw ytg aku skg tgh berposting entry nie kat CC kezen aku kat bangi lama...so sesapa yg duk area bangi lama tu jom la jengah CC nie...bak kata kezen aku nie, kat sini jek la satu-satu nyer CC yang ada...xde CC lagiks da kat area sini...leh caye ke? tapi gaska le kan...aku ke CC nie pon sbb nak suh kezen aku nie repairkan( tengok ) kan laptop aku yg bengong sket...x tau le apa masalh nyer...
ok la aku nak caw cin caw...

wah lama nyer aku coti kan? pada yg keja kat KL tu selmaat hari KL sedunia yea....yibba minggu dpn pon coti lagi senin kan???

so layantzzz je la eh!!!!!!!!

3 tukang karut:

aimi @ kamalina said...

lamanya bercuti.... bila start keje semula ni??

~~ciklinn~~ said...

wah syiokk tu kau bercoti2.... jgn makan bayk2 yer.. hahahahhah

Anonymous said...

Hello

Thanks for this page, very useful info.

--
[url=http://bicycearrinbicycl.blogspot.com]bicycle earrings bicycle[/url] , [url=http://eas-ba-digita.blogspot.com]easy bath digital[/url] , [url=http://externa-dress-de.blogspot.com]external dresses deep[/url] , [url=http://paellcolpaell.blogspot.com]paella color paella[/url] , [url=http://grapplihorssunta.blogspot.com]grappling horse suntan[/url]