WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 January 2009

~lawatan ke expo rekecipta inovasi @UM

Semalam aku n rakan setugas farisha kena wat liputan foto sempena kempen keja kitorang le...so kitorang pi tinjau expo kat UM yang mempamerkan hasil rekacipta dlm pelbagai bidang. Sekolah-sekolah n smue agensi amik bahagian dlm expo nie...so alang-alang aku dpt info dr anak buah aku nie yg diorg pon join expo tu...kitorang pun bergegas le ke sana tuk wat liputan.
Nie la anak buah aku yg gediks tu...dia studen Kolej Tunku Kursiah...diorg yang reka alat nie..yang ada kaitan ngan biotech n hidroponik ler...aku kan skg tgh wat kempen macm2...antaranya kempen bumi ijo...so amik input sikit dr diorg budak2 skolah nie....

boleh plaks anak buah aku nie ty aku soklan maut tau
nadia : " eh kenapa maksu nie serius jek....macam org dewasa plak!
amboi2 anak buah aku nie...x semesti nya setiap masa maksu ko nie nak berlagak cam bebudak..ikut tmpt le..dah pi expo nie kena la berlagak cam org matang skit...tau le selama nie maksu nie cam x matang!!!!heheheh...sekeh gaks kepala budak ni!!!!wat malu maksu ngan rakan sekerja je tau!!

so layantzzzz je la eh!!!!!

6 tukang karut:

ez said...

ehheheh..xpe mak su tetap comel...

Jasfyra said...

soklan maut dari anak buah tu xtahan tol ar..hehehee

aimi @ kamalina said...

hehe..kan dah kantoi.... rupanya maksu ni mcm bdk2 ker???

Anonymous said...

The only way to stop future genocide is to fight back our way. The cowards use drones and missiles. No suicide bombs. Use snipers and hitmans. Pay them to kill their ambassadors and their families, their company ceos and their families. They kill our children. List down the numbers they have kill and we try to reach that number. An eye to an eye. Hit them anywhere in this world, from Brazil to Mongolia.
Distribute this comment to as many people as possible all over the world.

nadia said...

eks,,,!!
bkan kursiah..
correction!!
kurshiah..
hahahha..
xpe2..maksu ku tetap comey..!!
wakaka... taik idong x maloo

splendid said...

santana2003
lanliao6300
yangguang523
linyu7500
zuqiu681