WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

16 January 2009

aku ngantukkkkkkkk!!!!!

2-3 hari nie kan...aku nie cam disuntik pil tido jek tau...mengantuk ya amatsss!!!sampe raser nak tido je atas tilam, pasang air-cond n berselimut dr pagi-petang....x tau le apsal...

Pagi tadi pon aku bangun lambat n sampe opis pon lambat le...sbb aku nyer mata x leh nak bukak pagi tadi..aby dah kejut kul 630...tapi aku leh tido x sedarkan diri...bangun2 je tgk aby dah siap...aku terhegeh2 masuk bilik air...dlm bilik air leh layan sengguk tu dlm 5 mins...adeiii pekena eks?

mmg xde mood langsung aku arini...ngantuk aku dr semalam-semalam sampai ke harinie x reda-reda...korang tau tak apa ubat nyer?

so malas nak layantzzzzzzzzzzzz

18 tukang karut:

farah amoi said...

ek eleh
dah dasar pemalas

ngantuk je la kje nye

hahahha

wei
ko nak makan mc D
ko ni
boycott ler wei

aku yg tiap minggu makan pon.....
hehhehe...x boycott gaks
hahhahah

ez said...

meh kak aku cubit2 ko...heheh..cubitan aku skit n menyengat..gerenti x ngantuk..ehhehheh..alah esok weekend, ko blasahla tdo..heheh...aku ngantuk gak ni

aimi @ kamalina said...

hehehe..nak gelak pun ada baca kisah awak... jgn tak tau...akak pun sama gak...dlm minggu ni ntah naper susah sgt nak bgn pagi..nak kata tido lewat tak gak..akak pun pening, berat je nak buka mata...musim kot...

azureen said...

Hai Izan...
Kak Zura ni, dari penerangan phg... saje je lama dah x surf blog izan ni...Dulu-dulu rajin gak..
Blog K. Zura pun dah lama x update...x sempat... maklumlah baru belajar-belajar nak wat bisnes..Klu rasa nak wangi2, K.Zura ada jual perfume..original tau and in box mcm kt kaunter..Klu free, jengok2lah http://perfume-azureen.blogspot.com..

googler said...

bilk811
bidder701
brich811
blot611
bloom310

alerts said...

city5688
den777
dark775
room522
door444

sticker said...

bilk811
bidder701
brich811
blot611
bloom310

maicher said...

jiewu98
oluoba66
bacailuona
xinxilan01
moxige

googler said...

hanguo30
hancheng
shouer40
eluosi50
mosike

technology said...

huangzong487
delu963
nuojiya8210
jianchihu
mengmashou

materials said...

ganjiang240
moyan463
juque290
goujian398
pier362

sticker said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
handmade jewelry

materials said...

foot777
back100
pub187
tree48754
poop4867

jacker said...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
jordan shoes

superior said...

happy58
sleep466
core25978
bur4783
meal548

alerts said...

changan250
lingmu300
changhe100
dazhong3000
passt130

superior said...

wukong5
kaimeiri
kaluola
suonata
yilante

alerts said...

glory25800
sickle25800
singer25800
skimp25800
proton25800