WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

14 January 2009

lambatttt....

Aku masih kat opis yea kengkwan...kui 6ptg masa nie...aku balik lambat...arini dr pagi-petang aku duk masuk bilik meeting jek...sampe naik pinar2 dah mata ku...apa leh buat....

ok la itu je nak cakap...mmm mlm nie aku tingin nak mkn prosperity burger..mlm tadi aby dah hint ty aku sedap ke propserity burger tu???mmmm aku dah salu raser...tp pedas sket tu yg wat aku x tahan...sampe berair mata aku makan burger tu....

tapi aku nak gaks la..sbb aby aku yg berkenan...so aku pon nak la kan...so kang pi drive thru je la...hiks...ok nak balik la...adoiii melepas le aku nak tgk spa-Q arinie....mmmmm mlm kang nak tgk Intan plaks...sian radoku...harap-harap radoku jgn la buta.....makin lama makin tragis tul le citer intan nie...korang tgk x?aku nie peminat setia gilos citer intan tau...kat astro prima jam 11-12 ok....

so layantzzzz je la eh!!!!!!!!

5 tukang karut:

Wansteddy Tales said...

slmt bekerja kak... aku bru nk gerak balik...tke good care

♥ i'me ♥ said...

lum balik lagi ker?? hmm..akak kat umah ni dah ready2 nak masak lak (sambil tu sempat lagi tgk blog).. hehehee... prosperity burger tu sedap tapi pedas..akak lak kalau mkn tu, confirm buang segala bwg2. hehehe..mcm bdk kecik..

Ciklinn said...

huih ko layan citer intan tu ka? beratus episod kan cito tu...

mamaarifakeemaisy said...

salam tn rumah.. Spa Q memang best, peminat setia ni..Intan pn best tp selalu tak dpt layan sbb suami tgk channel lain :(.. dukacita btl!

cikceriacorner said...

kak..arini aku blik lmbt keje byk..uwaaaa....