WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

29 January 2009

hasil seni aqil

Uish...aku kan mmg le pantang kalo tgk dinding umh berconteng!!!aku berharap sgt yg aqil x akan cuba untuk mengatalkan tgn dia menyonteng dinding umah!!!sbb sblum nie aku x nmpak plaks ciri-ciri yg dia akn menyonteng dinding....tapi semalam dia dah nunjuk kan skill berani menyonteng masa aku tgh leka solat!!!x kusyuk tul solat aku bila aqil ngan sewenang-wenang nyer wat lukisan kat dinding!!!huh sabor je la...

dah? dah ma...dah lap!!!
belum!!!! lap smape bersih!!!kalo x mama cubit...

mmg la org kata budak2 beso2 nie le akan gatal tgn nak melukis kat dinding...tu salah satu pelajaran le wat diorg...tp mata aku nie semak dan sakit....apa gune nyer mama dah blikan buku kaler kalo x nyonteng kat buku tu kan...mmmm mb aqil nak xplore lebih la tu!!!

eeee.....dah la!!!!
Pas jek aku solat, aku suh dia amik kain bucuk dia suh lap...aqil pon lap le balik apa yg dia conteng pastu dia pon naik geram le kat aku sambil lap dinding tu mengomel-ngomal!!! "dah!!!dah lap!!! heeeee...." dia wat muke bengang...hahaha lawak le plaks...

"ha pasnie aqil nak conteng ke tak? mana book? pi tulis kat book "
"nie...nie..."
book....book!!! les...les...nie...?
heheheh paham gaks aqil tau dia aku marah dia...camtu la anak mama...dengar cakap mama...tapi pandei melawan gaks aqil nie...bukan melwan la..dia geram!!!!

so layantzzzzz je la eh!!!!!!!

1 tukang karut:

aimi @ kamalina said...

bab conteng dinding ni, samalah cam anak2 akak... tak sah kalau takde coretan manja kat dinding tu... geram gaksss... tapi skarang dah kurang.. pandai dah mintak kertas & pen...