WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 January 2009

~aqil kayo lagiks....

Nampak tak nie tin apa? ha nie tin susu aqil yg beso 1.8kg...dalam tin tu aku masukkan duit syiling setiap tahun...Aku mmg dari dulu semnjak aku kerja lagiks...aku mmg menabung utk simpanan di hujung tahun....

Semenjak aqil ada...duit tabung nie adalah kepunyaan aqil..aku akan masukkan dlm akaun dia..kalo dulu..aku simpan, aku masukkan dlm akaun aku...
Tapi tahun nie hasil menyimpan kurang memberangsangkan sgt...sbb aku cume dpt kumpul 3/4 dari tin tu aje...kalo tahun2 yg lepas, satu tin penuh tau!!!dpat le around 600 camtu...

masa aku kira2 duit nie mmg le penat n memakan masa + aqil yg mengaco nak gaks tolong aku kira...kalo aku marah, dia baling nyer syiling tu!!!dah le satu hal aku kena kutip kat bwh2 katil...geram jek...

tapi kan 3x tau aku kira syiling nie...aku kira adalah lebih kurang rm392 camtu...pastu bila aku bwk pi bank...dia ckp duit syiling aku ada rm360 jek...ish konpius aku la!!!!sape btul sape salah aku pun x tau la...tu baru duit syiling, kalo campo duit kertas tu dalam 400 gaks...duit2 kertas tu kalo ada org tetiba kasik aqil, aku sumbat jek masuk dlm tin...hujung tahun baru kira....

harap2 hasil kumpulan duit syiling tuk tahun 2009 nie meningkat dr tahun2 yg sebelum nyer ok!!caiyok!!!mama aqil!!!!

so layantzzz je la eh!!!!

7 tukang karut:

ez said...

wah..aqil kayooo..nak ngorat aqil la..hehehehe

aimi @ kamalina said...

wah manyaknya.. kitorang nyer tabung lagi best.. dah pecah berderai... last2 akak boh dlm uncang beg..bukan satu uncang, byk lak... lupa lak nak kira..bial tgk entry awak, baru teringat uncang2 tu..ntah mana akak simpan.. hehehe...si Haziq dok merengek2 soh beli tabung baru.. asyik lupa je.. :D

farah amoi said...

huhhuuu
sama ngan kami
suka mnabung
duwet syiling mmg sentiasa berbelen dlm poket
tp kami bukan bukak ujung tahun
kami pecah kan tabung setiap kali raya
2 tabung dpt ler rm400 gitu
sbb kami simpan syiling 50sen yg byk...
pahtu tukar kasi duwet raya kat kanak-kanak..
kira tuh ler budget duit raya kami utk kekanak stiap tahun

wanie said...

banyak nye duit aqil...bagus la suka menabung...irfan pulak pantang nampak tabung dia..mesti nak suh bukak,,nak main masuk2 duit dlm tabung

~~ciklinn~~ said...

huargh huargh huargh..aku kaya aku kaya.....

eh takder no tel aku yer.. amik ni..016-3694384oke..

mrs khairul said...

baguih lah yan ko telah memberi aku idea utk membeli kan kanda tabung..so pasni aku akan ajar dia menabung..b4 this kalo dia dpt duit aku masuk kan dlm envelope jek..(maklumlah duit kertas..hehhee)tp aku rs kalo ajar dia manabung duit syiling lg bagus..mesti sonok kan yelah dok kenting2 bunyi duit jatuh..best tuh..

yong said...

wah aqil kayooooooo!