WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

24 December 2008

xde mood....

owh hari nie hari yg sgt mood aku cam x ok..mood je x ok tapi ngan org2 lain aku ok....
ntah la raser cam moody sgt hari nie...x tau ar knpa...maybe sbb aku bangun lambat pagi tadi kot...
pastu bangun2 tgk aby kat ruang tamu tgh tido...ngan lampu n tv terpasang dari pukul berapa aku pon x sedar....
sbb mlm tu aku pasan aby bangun dlm kul berapa ntah...mb nak tgk bola ke apa...pastu cam biase tv akn tgk dia...aku plak bangun pg tadi kul 7 kot..7 lebih la..solat subuh pon melayang...dah terlambat..pastu raser berangin skit 1 badan sbb tgk pembaziran letrik berlaku....bukan sekali dua yea...dah byk kali cam tu...cume aku nie jenis mls nak bebel2 marah kat aby pasal tenaga letrik bazir cenggitu jek..sbb aku paham org lelaki nie kang kalo kita cakap , ckp kita nie membebel...so baik aku diam kan aje....

Tapi kalo dah selalu cenggitu kita pon naik fedup kan...nak luahkan x boleh....sbb aby nie very-very sensitip ok...kang kalo aku tego skit..dia ckp pasal letrik pon nak berkira....susah la kan....bistu kalo bazir camtu x elok la kan....membazir tu kan amalan syaitan....susah la...so bila dah byk kali berlaku....aku terpaksa luahkan dlm blog nie...nasib la korang kalo terbaca luahan hati ku ini....biaq pie la...blog aku kan...ada aku kisah?hahahah nie aku tiru ayat2 bloggers yg lain...

pada hal nie benda kecik je kan....tapi cuba la korang kat tmpt aku..apa korang raser? aku nie mmg bab jimat cermat nie no.1 la...apa lagiks kalo melibatkan tenaga....mmg aku akan sehabis boleh nak berjimat...kalo x tgk tv...tutup n masuk dlm bilik tido...jgn sampe tv tu tgk kita...pastu ngan lampu terpasang...kan membazir tu...

so malas nak layantzzzzz...

2 tukang karut:

farah amoi said...

wei
apehal pasal bil letrik pon nak moody!
biaq pi la
hubby ko yg bayar!
lagi pon
aku suka org bazir letrik
lagi bertambah le bonus laki aku nanti!
muahhahah

wei
cari pasal lain la kalau nak bad mood pon
x menarik langsung motif bad mod ko ni dik!!!!

wei..
tul ke dia bangun malam sebab nak tgk bola
ntah-ntah dia dok sms-ed ngan aweksss tak...?
hahhahaha
larikkks!!!!


re:
ko memang
orang len leh nampak pics aku tuh
yg mcm anak mat saleh
cun jelita semua ado
ko je buat buat x nampak
dengki la tu!!!!!

hehhehehehe

aku dah sms ko smalam laaaa
check balik phone ko
ntah-ntah hubby ko yg baca msg aku tuuuu
auuuuwwww!!

yong said...

rileks kak..tileks..hehehehhee

perangai bebudak ID uitm perak, mmg semua nya jenis berjimat cermat lah..hahahahahha sama lah dgn yang ada kat umah ni...kenal kan???kan??

:)