WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

15 December 2008

~ saya menang!!!

Walopun ini bukanlah kemenangan terhebat aku...tapi pasti nyer tuan pengerusi kelab contest aku bervangga ngan ahli nyer spt aku yg baru sahaja memenangi tempet ke-3 peraduan Milo Chicky barbie & hotweels contest!!!hehehehe walopun aku dpt 3rd prize..tapi tu btul2 bagi semangat dan mendorong utk aku lebih giat lagi....thanks sifooooo...
Ok hadiah nyer x le lumayan pon...tapi aku raser byk hadiah yg patut aku dpt..tapi kenapa seketul beg n kfc bucket je? konpius aku....tapi xpe la..asalkan aku menang pon dah ckup...hehehehe nie kena usaha gigih dan lebih gigih lagi....

so beg nie leh ar aqil pakei tahun depan pi taska...wah beg baru nampak....hehehhe...

so layantzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

cikceriacorner said...

kak..tahniah menang..aku selaku ajk turut rase bangga..kak..next year 2009,kite pulun sampai menang banyak..heheheheh...cahiyo!chaiyo!chaiyo!

Wansteddy Tales said...

weh...tajuk n3 wat aku gelak je..wkakakaka.... skema amat gitew...
tahniah atas kemenangan anda... aku plak kasi skema... best woo...aqil dpt beg baru... leh bergaya g nursery. mahal tu....