WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

12 December 2008

macam bibik kan?

2 bibik ku yg dikerah untuk masak makn mlm

Bila aku balik je umh petang tu...aku tgk le kat ats meja ada serdak-serdak lauk pauk yg bibik aku nie masak sepanjang ketiadaan aku di rumah...wah cam sedap je aku tgk...aku tanya la apa yg diorng masak...rupa-rupanya diorg masak daging msk kicap...fuh sedap plaks tu..tapi x tinggal langsung tuk aku..hampeh tul!!!

The Chef leader sedang menumis apa tu????
The Assistant yg leka memotong segala bahan-bahanNie la baru btul2 bibik....amboi comot nyer bibik aku nie hahahaaha


Daging masak kicap sedia dihidangkan
Pastu mlm tu aku suh diorg masak daging yg sama gaks...x kira aku nak gaks!!!!hehe kejam tul maksu diorg nie kan? so aku melepak je dah gaya cam mem beso ngarahkan diorg wat keja-keja dapo segala...siap bebel sedas dua suh diorg mop n kemas balik dapo slps masak....heheheee....

Nie gambo masa kejadian slps diorg posing sakan...mmm tau pon korang lapo eks...
Makanan yg diorg makan di siang hari
Menyelerakan x ?

Aku x sangka anak buah aku nie pandai masak...aku pon seumo idup x penah masak daging msk kicap...ooopsss terpecah tembelang aku...hehehe salu kalo daging aku wat kariiiii je...yg lain-lain aku x tau sangat!!!!abis daging korban yg aku dpt masa raya itu di masak leh bibik nie...sedap sgt diorg masak...

so layantzzzz je la eh!!!!!

8 tukang karut:

~~ciklinn~~ said...

sedapnyer daging masak kicap.....mmg terliur beb.....

ko mmg ala2 mem besar tau duk ateh meja tu...

yong said...

syok tul kau yantz, ada dua bibik wooo.

kalau aku dah goyang2 kaki dah je...hehehehe

nadia said...

maksu!!!!
tuh sumer gambo x pakai tudong!!!
maksu nyh,,
ish!!.. x baeq...!!
dah tu, gambo comot momot tgh masak!!
aiyee!!!!!
naseb baeq cuh...

nisya said...

agak melampau!!!!\x baek tau!!!!
oawank tau la owank ni sapa.....
amboi!!sesedap rasa bicara jew kata org ni bibik dia....
huh.....
x pew2....
dah la letak gambo org x pakai tudung!!!
malu tau...
nasib baek cantik!!!
kalu buruk!!!
pang3.....
nak kena kew????

farah amoi said...

weihhh
ko x penah masak daging kicap dekkkk!!!???
hahhhahahha
aku pon x penah
aku reti makan jer!!!

hehhehehe

mrs khairul said...

yan tu anak sedara ko kerrrr? wah dh beso ek derang..kiranya ko ni anak bongsu lah..mesti ko manja kan..hehehehe...tu ha siap dera g anak org...hhahahaha...

ez said...

kak..nanti panggil bibik2 tu dtg umah aku plak ek..suruh masak..mcm best aje diorg masak..ehehehhehehhe...

Anonymous said...

woit...
delete2,,,x pake tudong sume ituh,,sesedap rse cadburry aja..~~hee~