WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

03 December 2008

~ kerna terpaksa....

Semalam aku borak-borak ar jap ngan kakak si kus keding nie...aku ckp ar kat dia yg aku nie raser nak pensan pon ada sbb kpla tgh biul lagiks...pastu hidung nie asyik nak kuarkan virus yg x bermutu tinggi. Pastu dia nasihatkan aku agar minum air 100 plus...

Actually kan aku bukan x mo minum air nie..aby dah siap blikan 2 botol beso tuk aku teguk air nie...sbb dia ckp kalo minum kurang la demam tu...tapi yg nyatanya aku minum seteguk dua je sbb aku cam fobia skit nak minum 100 plus nie...bukan apa...aku jadik cam ngeri le plaks...sbb masa aku kena denggi tahun 2004 iaitu lagi 2 minggu aku nak kawin....so aku duk spital 10 hari la...bayang kan la...org yg dtg melawat aku smue nyer duk bekal kan aku air 100 plus nie...sampe aku dah muntah terbelahak n cirit birit dibuatnya....bayangkan la...korang leh x imagine satu hari aku kena abiskan 4 botol beso 100 plus tu!!!adeiiii.....

Sebab tu kalo aku demam je kalo org sarankan aku suh minum benda alah nie aku cam cuak skit....x mampu raser nak menelan nyer.....

tapi....pagi tadi tetiba hati aku terbukak balik...mb sbb mlm tadi aku x leh tido langsung sbb asyik la duk batuk-batuk n selsema....pastu ubat pon dah abis....smue ubt yg aku telan langsung x jln ok!!!!!apppara...so pagi tadi on the way nak pi opis...aby singgah petronas belikan aku 100 plus nie...dia suh aku minum gaks...sbb dia dah x sanggup nak tgk aku menderita kot....

so kang aku minum la yea....aku belek-belek dlu air nie....kalo terbukak ati aku nak minum aku minum la...tapi kalo nak cepat baik aku akan pejam je mata tahan la smue loya teguk gak ahhhh...belasah je...


so layantzzzz je la eh!!!!!

2 tukang karut:

wansteddy said...

nak sihat kena la sabo telan air berubat...sedap camtu pn fobia apa lagi nk makan ubat...aku antara ubt dgn 100+ bek togok air je dr mkn ubat..seksa jahir batin nk telan jibik pil pon.hhuuhuu....

farah amoi said...

ek elleh..minum je ler..
bukan nye nak bomoh kan ko pn dikk
nak suh ang sihat..

kan nnati ang demam sapai temp ang tinggi
sampai otak ang pon dah x betul buat slamanye..nak ke?

hahahha...lalalla....
larikkks!