WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

02 December 2008

aku still demam :(

Hari ini nak tak nak...larat ke x larat aku gagah kan diri masuk opis gaks....coz arini ada meeting semalaya...dan ada majlis persaraan bos aku n staff otai kat opis aku nie...bukan aku dtg sbb nak mkn yea...tp aku dtg gaks sbb aku nak memeriahkan majlis....aku skg masih lagi dlm keadaan x bermaya sgt sbb demam masih lum kebah lagi....raser cam mamai je...pastu kepala still pusing-pusing lagi....

tgk la kalo aku larat kang aku updet le citer serba skit masa pi dinner aitu...ok la aku x larat le..nak pi sarap n nak mkn ubat...tp aku xmo le mkn ubt selsema...ngantuk woooo...

malas nak layantzzzzz!!!!

4 tukang karut:

aku said...

looo
ko demam ke dik...bawaan budak kot dikkk...
ishh ko xde patblas ari niii
sunyi je blog aku
xde tikus mondok dok mai geget...

dik....aku tau..ko g keje gak sb nak melantak je..bukan nak join sgt farewell tu

lagi satu petua nak kasi ko
kalau batuk or selsema...makan eskrem
ni siriyes ni...x tipo...
akak kalau sakit tekat or seleseme
akak makan eskrem tau...
alang-alang makan yg mahal trus...x mai ler yg memurah tauuu

las week pon ade tbaca 1 email tu...kalau kita sakit..ke ape ke..benda yg org suh pantang tu ler...sebenarnye ubat...

lagi satu..aku x penah makan ubat kalau demam ke...g klinik semata ambik MC je..ubat tu aku baling atas bumbung klinik tuh...kekkekee

akak amalkan minum 100+ tau...kalu gastrik ke...demam ke..aku minum segelas 100+...sebab tu ada garam galian menatang ape ntah...


eihh..ni bl0g sape sebenarnye ni..
sori ekk...wa pikir kan blog wa

wanie said...

belum baik demam lagi ke?..semoga cepat sembuh ye..

re: ni email wanie
iwanie@gmail.com

Ciklinn said...

lor ciannyer demam..takper gi bawak2 berehat yer....

ha betull ckp kak farah tu... minum 100 plus byk2..linn kalo demam pun itu jer ubat nyer..

Puteri Satu said...

akak nyer email puteri_satu@yahoo.com

ala ciannya demam lak dah...