WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

18 November 2008

TAG~Gambo kawen....

Aku kena Tag ngan si wans aka mummy alia nie....
Sila tempek pic perkahwinan korang yang paling korang suka paling korang sayang n paling korang rasa cun melecun.

dapat yang potret kawen lagiiiii cun!

Bagi aku nie antara gambo-gambo kawen yg aku suke bangat!!!so ngan susah payah smlm aku menyelongkar album kawen n snap sedas dua tuk tatapan korang ngeh...ngeh...ngeh....

Act aku mmg lum penah publish pon gambo ms aku kawen....dlm fotopages pon xde...nie kira yg pertama kali la kot...amacam rupa aku ms kawen? cun tak?ekekeek perasan je....tapi aku suke wajah aku ms kawen nie...cam cun je...sampe ada citer disebalik masa aku kawin tau....

Citer nyer gini...masa aku nak nikah...pihak pompuan dah sampe dlu kat masjid...masa sampe tu aku tgk lah ibu mertua ku masuk dlm masjid, so aku senyum-senyum n lambai-lambai le kat dia...begitu juga la ngan bakal suami ku ini...amboi punyer la eksen diorg pandang aku wat cam x kenai...kecik ati tau...dah lama aku tgk diorg terpinga-pinga agak nye diorg pikir pihak pompuan lum sampe kot...pastu aku suh abang aku sapa pihak lelaki nie...bukan main terkezut nyer diorg tgk aku...sampe diorg smue mmmg x pasan langsung itu aku!!!hahahaha...diorg ckp lawa sgt ingat kan artis mana la tadi duk melambai-lambai...hehehehehe lawak je....

Tapi mmg muka aku lain beno dr yg asal...tetiba leh bertukar wajah sampe org pon x kenal..camner tu? tu la penangan pengantin kan??Actually banyak kisah tragis seblum n masa aku berkahwin nie..lagi 2 minggu aku nak kawin aku masuk spital 10 hari sbb kena denggi..pastu anak buah kesayangan aku pun masuk spital sekali ngan aku sbb denggi...tp 90% je hayat dia tinggal sbb kena denggi berdarah..x ke cuak aku? sampe doc ckp mmg xde harapan nak hidup....aku siap ckp kalo anak buah aku ( memey ) x sembuh aku x akan teruskan majlis kawin nie...haa...sampe camtu sekali...tp alhamdulillah Allah punya Kuasa...memey sembuh 3 hari sblum aku bernikah....syukur sangat...pastu masa aku nak nikah opah sedara aku kat kampung plak meninggal...bayang kan la sedara mara smue balik ke kampung nak tgk jenazah...betapa sedih nya aku...tapi alhamdulillah majlis berjln dgn lancar & meriah keesokan hari nya.....

Tarikh Nikah : 28 Ogos 2004 ( Sabtu di masjid ar-rahman jln puchong )
Tarikh Persandingan : 29 Ogos 2004 ( jln klang lama )
Tarikh belah lelaki : 5 Ogos 2004

Aku pon nak tag gaks ah....nak tag...
1) kak fara - mama HD
2) Wani - mama irfan
3) kak rozaini- mama aqilah
So layantzzz je la ehh!!!!

4 tukang karut:

wanie said...

kena tag pulak ni..nak kena selongkar2 cari gambar kawin dulu...lambat sikit wanie buat ye

wansteddy said...

wah! siap ada story lagi! memang n3 terbaik ko setakat ni k.yan.. tabik springggginggg aku...

PuteriSatu said...

oit...akak plak kena nih...hish..haru tul ni...

Tapi tul la zan...memang lain la muka...cantik..

farah amoi said...

yantz !
nak kena la tu....
ado ko suh carik gambar zaman M.shariff dedulu !!!

tp kan...yantz memang nampak lain ler
kak farah pon x cam td
siap tgk ulang-ulang byk kali
nak tgk...ape sama nye wajah dulu dan skang
meman totaly beza ler
memang cunnnn giler ler!!!
tulll....wa cakap...lu memang CUNNNN !

aikkk...memey pelakon tu ker anak sdara yantz...muahhahahha


wahh...byk dugaan sebelum yantz d ijabkabulkan !



eihhh tarikh kita kawin sama ler..tahun pon sama...
tp yantz lewat seminggu je dr akak
28hb tu...kami dah buat kenduri belah laki dah...!


p/s :
akak letak gambar kawin nan ado je la yea...