WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

17 November 2008

anto belajo tahfiz yuk....

Petang semalam aku menyibuk-nyibuk nak gaks anto anak-anak buah aku nie pi belajo tahfiz kat skolah pondok nie...nie skolah pondok ke? Ye la kot...nm skolah tahfiz nie aku xle ingat....tapi ramei plak mak pak yg anto anak-anak diorg belajo tahfiz sepanjang cuti skolah nie...bagus ahhh...ada gaks pengisian masa yg baik utk bebudak2 nie mendalami ilmu agama dr buat benda2 yg nyusah kan ati mak pak kan?

Si abng tekun tolong si adik isi borang...

Dlm keta aqil main-main ngan kak cik...

Alhamdulillah anak-anak buah aku nie mmg aku tgk cenderung skit dlm bidang agama nie...bila mak pak diorg ckp nak anto pi tahfiz nie...diorg cam xcited plaks....tgk la camner kehidupan diorg pasnie...

Nie la rupa skolah tahfiz kat jln kebun , kota kemuning...ok la...not bad...
Amboi nisya suke ko eks...siap berdoa adik ko masuk skolah nie...konon lega la x leh nak gaduh2 ngan si adik, apa punyer kakak da....

Masa aku anto tu aku just duk dlm keta je...nak kuar tgk2 hujan renyai2 plak ms tu...so lepak2 je la dlm keta....ngan aqil...sambil2 tgk aqil mkn bihun,....hehehehe

so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

Ayong said...

terluang juga masa diorang bila cuti2 sekolah ni kan...

farah amoi said...

a'ah
bagus antar kids ke sini
sementara ada cuti panjang ni
atleast kita dah usahakan utk diorg isi ilmu agama d dada

hehehe
yants memang so terharu kalau ape yg kita buat, anak makan dgn rakus skali
memang akan ada satu rasa puas ati yg lain mcm skit tau
agaknye dedulu camana perasaan mak kita bile kekdg kita komplen masakan diorg?

mrs khairul said...

yan ekolah ni utk budak umor brape? ni kira blk hari ke tido sana? mcm tringin gak nak hanta kanda p sini nnt..dulu adik2 niza pun blaja gak tahfiz..ye la...ilmu agama ni tak rugu blaja kn..buat bekalan smpi mati..