WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

26 November 2008

~hilang haus ngan ABC

Abaikan wajah ku yg melekit-lekit dah peluh-peluh gini

Cuaca mmg panas le masa kitorang kat kampung aitu....nak hujan mcm x nak hujan...ala-ala mendung yg memanaskan tubuh badan...so disebabkan kitorang pi melawat org yg tgh berpantang...maka dirumah ayoye tidak dihidangkan air....hehehehe maka kitorang pon berpakat nak meneguk ABC kat pekan parit....

Budak-budak yg tgh control ayu...


kebetulan ramei le plaks umat yg nak gaks mkn ABC masa tu....bayang kan la kul 3.30 cam tu kot....waleeiiii ari masa kitorang minum tu ABC dia kureng menyengat....salu mmg best la ABC tu...tapi aritu cam x ckup perisa je...so aku ngan muka x malu mintak kacang banyak-banyak....apa lah makna nyer kalo mkn ABC kacang tu letak ciput je kan? x power le beb!!!!


So kitorang melantak puas-puas....aqil pon layantz minum air batu segala...( Ha sekarang dah batuk )....

so layantzzz je la eh!!!!!

3 tukang karut:

farah amoi said...

huhh..1st image tu mcm pasangan tgh berchenta
nape yantz...posing jejauh...bukan haram pn..

tp kan..hubby yantz ni nampak rupe aziz desa ler
sedara kah mereka.....huhu!

aaaarhh...anak batuk..salahkan mak nye yg ngajar makan ABC...
len kali makan ler sapai XYZ.....
lariksss!

yantz-yeem said...

wah nmpk nyer ada gaks bloggerz yg pasan muka hubby ku itu cam aziz desa....hahaha nie dah yg ke 8888 org kot ckp cenggitu....hahahaha
lawak..lawk....oh yea aziz desa tu org mn eks...kalo dia org melaka mungkin ada kena mengena la kot....

wansteddy said...

aku xbaca habes ke atau ko yg xmention... kat mana ko mkn ABC tuh?

cam gaya2 g majlis kawen lak ha....

aku ni penggila laichekang taw... satow hari aku mkn sepuas2 hati... malam je nyaris nk kena kancing gigi!
bodonya aku.. xtaw plak kalau mkn laichekang pas pantang berbisa... sep bek pnjg lg umo aku...huhu.... ngeri aku bayangkn saat2 itew....