WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 November 2008

bila aqil ketemu aliya

Sabtu yg lepas punyer citer la nie yea...sowi la lambat nak updet gambo & lambat nak transfer dlm komputer hiks....

Ini lah aliya damiya tu...comei sgt kan?

Walopun raya dah abish...tapi x semesti nya kalo nak kunjung mengunjungi tu bila raya je kan?so ari sabtu aitu my opis mate wans& co. dtg ke umah aku. act diorang pi my dear nyer w/se sales...so dah alang-alang le dah ke puchong tu aku suh gaks diorg singgah umah...kebetulan aritu aku x kuar ke mana-mana pun...

Aksi-aksi menggediks aqil & aliya

So nie kali ke-2 la aqil bertemu ngan aliya damia...hiks..aqil nie biase la.memula kalo aku nak dukung si aliya nie dia mmg jeles ya amats!!!tapi dah lama pastu ok le plaks...dia x kicah!!!so nak snap gambo diorg pon mcm lawaks je..tetiba aqil tu naik plaks angin menggediks dia tu....:)

Makan sampe licin yea korangs...sonang omak nak basuh pinggan hiks...:)

Pastu lagi yg lawak nyer aku bentangkan aliya comforter kalo dia nak guling-guling ke xde la kat atas lantai...masa tu pon aqil pon sibuk gaks nak guling-guling ngan si aliya...dia plaks wat pangai cam baby-baby...aliya mengesot dia pon nak ngesot gaks....mcm-mcm le ko aqil eks....


Nie la gambo ngada-ngada aqil ngan aliya....

sowi lah yea wans..aku masak spagetti n salad jek...hiks..tu yg paling sonang dan copat utk aku hidangkan kat korang...nnti kalo rerajin dtg le salu umh aku....kita mkn nasik plaks....hiks...x pon kita wat sesi bergambo aliya ngan aqil..hehehehe....

the unperfecto pic!!!mama-mama jek yg pandang camera..anak-anak wat hal sendrik!!!

mlm tu diorg kuar dr umah kitorang nak kul 12 gaks le...act aku nak je suh diorg tido je umh..ye la kan cian kat aliya mlm2 berembun...yg kelakor nyer ms nak balik siap lukis2 pelan nak kuar ke jln beso dr umh kitorang tu la...aby plaks konon nak berlagks jadik pelukis pelan!!!aku nie yg dah mamai2 terlukis pelan terbalik!!!!hiks lawak je....
Aqil yg dah lembik...trus tido...zzzzzzz

pas je korang balik aku kasik aqil sebotol susu terus tertido kat ruang tamu...ponat sgt kot men2 ngan aliya....so tahnks ye wans kasik aqil buddy baru....nanti kita citer buddy baru aqil plaks eks...

so layantzzzz je la eh!!!!!

2 tukang karut:

wanie said...

aqil nak ngorat aliya la tu..hehehe...tak pun dia teringin nak kawan...bila nak bagi aqil adik?

wansteddy said...

adeq...on progress la tu..wah!kakakaka.....