WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 November 2008

xde yo....

Arini kang jap lagi kul 9 aku nak ke raub pahang sbb aku jadik panel tuk pencalonan anugerah Kebersihan & keindahan pejabat...hiks lawak le plak kan? ingatkan masa kat skolah2 n belajor2 dlu je yg ada pertandingan kebersihan dan keceriaan rupe-rupe nyer opis pon ada gaks eka...

so 2 hari lor aku jadik panel nie..tp esok lokasi sekitar kl je...arini je ke raub...alamaks act byk citer nak updet...tp x sompat le...nnti balik abis wat keja smue leh la nak updet sikit-sikit....

so layantzzzz je la eh!!!!!!

2 tukang karut:

ez said...

wahh kak yantz..bestnye jadi panel..slmat jadi panel la ye..hehee..kang kalo mkn ikan patin kat phg,mknkan utk aku sekali ek....hehehehe

farah amoi said...

huhuuuu...
panel kebersihan tu...