WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

11 November 2008

aqil tak nak!!!!

Beli tooth paste pureen dlm kotak tu ada sticker nie....ala yg cam tatoo tu la...ingat nk le pakeikan aqil...
memula ingatkan aqil nie nak...ty kat dia... dia ckp nak...nak...


Akupun mulakan le operasi nak mentatoo kat kaki dia....baru je nak tampal menampal...dah dia menjerit2 xmo...dia nampak ada benda melekat kat kaki di ckap..."eeee yekkkk...eeee yekkkk!!!!"


adoi...bukan nyer benda jijik yg dia nak eee yekkk kan tu...dah dia nangis2 sental-sentalkan tatoo yg baru cenonet jek melekat....adehhhh sakit jiwo mama tau aqil...nak geli pon benda yg bertempat la...takat stiker tu aqil nak geli xde makne nyer cayang oiiiiii!!!!!

layantzzzz je la eh!!!!!!

1 tukang karut:

wansteddy said...

alolo..tomeynya muka aqil time nangis tu....siap sental2 sndirik lagik..sian...yg omak bio je ha...wakkakaka...dpt kubygkn insiden tersebut