WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

10 November 2008

aqil berdansa

Mlm tadikan ada citer mari berdansa ...kan smue artis-artis duk pulun berjoget konsep street nyer style..mmg best ahhh..smue wat gimik stunt gilos-gilos!!!smlm nyer show mmg best!!!caya la...x sangka diorg smue leh wat aksi stunt gitu...

nie joget ala-ala cam dangdut tu....hiks...x ingt le sape yg joget ms nie....tp gaya aqil cam nak bang azan jek....hahaha
aqil nie kalo tgk org berjoget gaya camtu dia pon ikut sma...tp kalo nk tgk aqil berjoget kita jgn tgk dia...dia akn malu...so kalo nak tgk wat-wat x tau je....masa tu la geli ati tgk gaya dia berjoget hahahaha

nie pon dia dah malu-malu bile tgk mama dah pegang kamera...pastu langsung dah dia xmo joget..nak amik video pon x leh sbb dia dah malu sendrik...alahai..pemalu tul le aqil nie...

so layantzzz je la eh!!!!!

4 tukang karut:

mrs khairul said...

yan..hehehe..jumpa kita kt sini eh..niza dh add link ko pun..amboi aqil malu2 plak mama nak snap pic..samalah ngan kanda tuh..ssh betoi nak amik gambo dia..kena curi2 snap..kalo nmpk kita pegang camera tru dia tutup muka ngan tgn..geram betoi aku!!

Ayong said...

hahahahaha

lawak pulak tgk aqil joget2..dah mcm org nak azan ha..:)

mcm2 kan ragam diorang ni...

farah amoi said...

hehheee...
ye ke aqil menari sdiri ni?
ntah² mama yg ajar kat depan x...?
hehehhe

farah amoi said...

re:
ishhh...yantz ni
akak hapdet tiap ari tawww....
ni kesilapan sape nih?

kalau x...sure ler jumpa masa kat KL aritu!