WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

28 November 2008

~ Aku wanita tabah!!!!

Wah tajuk baik punyer!!!!ye aku adalah seorang wanita yg tabah dan kuat...sebab apa? coz arini aku x cehat...aku selsema n demam...tapi aku tetap gigih masuk opis gaks.....apsal aku x MC je? masalh nyer aku nie pg tadi geram sket ar ngan aby.....bukan apa...smlm dia pon cam ala-ala nak demam....tapi mcm x...konon nak manja-manja ke aku x tau le kan...

Tapi yg nyata aku la yg tgh pening-pening dan raser x sedap badan la yg patut nyer dia kena kesian....tp dia tgk aku sakit dia pon cam ala-ala pura-pura nk sakit gaks...aby tu mmg salu camtu...berlakon je lebih!!!so pg td dia ingtkan aku nie x pi opis la...so dia pon bgun le lambat....pastu tgk2 aku bangun , solat smue dah siap pakei baju dia ty aku...
aby : "ayg kan demam x yah le pi keja, abang pon cam x sihat gaks ni "
aku : "x leh la ayah...ayg kena pi keja gaks...lg pon ayg ok.... " sambil hembus-hembus hingus...sore pon cam dah xde..serak-serak nie...
aby : " rest je la...kang mlm kang kita nk pi dinner "
aku : " kalo abg x larat...abg MC je la..ayang nak pi keja... "

Aby dgr je aku nk pi keja trus dia pon siap-siap mandi smue...bengang je aku....pada hal aku nie x larat gilos....tp mb aku nie ego sket ko...so aku nk buktikan kat aby la..yg aku nie sakit-sakit pun leh pi keja....last-last aku yg melepek...huhuhuhuhu....

doakan aku sihat yea kengkawan...td dah mkn ubt selsema...konon nak tido jap...hehehehe

so layantzzz je la eh!!!!!

2 tukang karut:

mama_aqish said...

moga yan cepat sembuh...pekerja contoh ni susah nak dapat kat Malaysia....he...he..

wansteddy said...

aku taw ko perempuan yg tabah...

sila jawap tag dari aku! wakakkaaka...
org tabah xleh ngelat taw..ahhhahawww

cmne pon... jgn lupa mkn ubt ikut time, minum air masak bnyk2.... pastu tido je... cepatlah ko sembuh nanti, insya'allah....