WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

27 November 2008

~ aksi hindustan aqil & aina...

gambo nie cam aqil sapu air mata aina ke buang habuk??kekekeke

Ari senin aitu lindot datang umh aku sbb dia nak suh aku tolong dia tempahkan baju dia...so mlm tu cam biase la kalo org dtg aku mask le sesempoi-sempoi mn yg ada je la...yg si lindot siap bwk kan kopok segala kasik kat aku nie...dia baru balik dr kuantan...dan souvenir dr sabah bah!!!!

Nie la keja aqil main ngan beber duk susun-susun bantal suh beber dia tido
Notty tau aqil nie...leh dia hadang mama nak amik gambo???heeee

Pas makan-makan aktiviti melenggang kangkung la...mmmm linda...baru ko tgk realiti kehidupan aqil di umah...duk la asyik ngusung beber dia je....hahahah terkezut ko tgk kan?? siap aina nak pegang beber pon dia marah...garang tul aqil nie tau!!!!



Aqil cam biase la...kejap je dia panaskan enjin pastu dia pon kuarkan segala taring, belang dia yg duk tersimpan ligat main-main ngan aina...aina pon 2x5 gaks anak dara tu duk menyakat aqil....

Aina sakat aqil konon nak amik beber aqil bwk balik....


pe pun aku mmg suke la ko dtg umh aku...sekali sekala meriah gaks tgk bebeudak nie main-main....xde la aqil tu duk asyik nak main ngan beberrrrrrr jek....


so layantzzzz je la eh!!!!!

1 tukang karut:

wansteddy said...

wah2... best tol kalau dpt dijodohkan teruna n dara ni... tgk mek aina dah makin besar n chanteq! pe lg k.yan... risik2 lor... wkakakaak