WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

23 September 2008

potong sudah.....

Potong sudah....rambut aqil yang panjang berdurai tu...sampai dah kebawah2 dahi nak tutup mata dah...rimas mama tgk aqil berambut panjang...kalo lebat rambut dia lain citer...nie panjang2 nipis2 je...x best ahhhh....

Masa balik kg aitu ( opah meninggal ) kat kg panas ya amatttt!!!!sampe aqil pon moody je memanjang..so aku & aby pi ke pekan jap belikan susu & pampers aqil...alang2 ada kedai gunting rambut kitorang pon nak try ar guntingkan rambut aqil..mana tau kot aqil ok ke nak gunting rambut kan?? masuk2 je dlm kedai aqil duk kat kusi yg ditambah ngan papan sbb aqil kan dak tecit..so kena duk tinggi sket aaa...elok je dia duk kat kusi tu diam...xde la plak nak bangun ke...nangis2 ke...good boy sgt!!!!


Masa brader tu gunting aqil mmg la cuak...muka seriau je...ala-ala takut2 berani la aqil nie...so tgk la hasil rambut aqil yg dah pendek nie...dan layantzzzz le ada video sekali....

video

so layantzzzzz je la eh!!!!!!

1 tukang karut:

wansteddy said...

wah! aqil dh encem!
berambut baru la aqil raya ni...
pe kaler bju melayu tawon ni?