WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

23 September 2008

kebetulan pulokkkk....

Aikkk???kebetulan plak smue baju ijo kan?ada apa2 ke nie?nie masa aku odway nak balik ke umh aku dr perak. So aku hangkut sekali anak buah aku nie pi umh aku....

Aqil plak cibuk nak duk belakang...tgk2 baru pasan kak nisya, balqis & aqil pakei baju kaler yg sama...kebetulan sgtttt....

layantzzz je la gambo2 eks....

Nie aqil ngan ayah...dah nampak dah muka aqil dah iras2 ikut ayah...mmm mmg anak ayah la aqil nie...bukan anak mama sgt pon...asik nak berkepit je ngan ayah dia...


so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

ez said...

kak..emm..skrg ni aku rase trend bju ijau kot..heheh..aku pon tetibe suke ijau..ehheh..nanti kalo dok umah sendiri aku nak cat kaler ijau..ehheh