WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

11 August 2008

pecah rekod...

wahhh...smlm kan ari minggu ( ahad)
mmg pecah rekod la kitorang anak banak!!!smlm mmg aku langsung x menjejak kan kaki ke luar ruamh....even depan umah langsung x kuar!!!amat bangga seh!!!harus la bangga...bila x kuar umah..duit pon x kuar kan? miyak keta pon jimat gak masa tu...hehehehe

so smlm kitorang melepak je la kat umah..tido,layan main games ( aku le ), tgk tv ( melodi je ), pastu layantz aqil main2 jap...kul 3 cmtu aqil pon pensan...aku pon pensan...aby pon pensannn...

so petang tu adik aku call ckp nak mai umah..eh bukan dia call aku yg call dia suh dtg umah...sbb ari sabtu aby beli cempedak..so mmg nak goreng cempedak tu petang ahad...wah..wah..bagus nyer planning!!!!kalo mkn goreng cempedak ramei2 le baru best kan?so adik aku pon mai le umah angkut anak mini sekali...dia bwk duyan...amat le sedap duyan tu...diorang beli kat bwh umah kitorang je...so pulun la duyan & cempedak...

lepak2 kat umh aku..kul 10 mlm diorg pon blah....pastu ckp ngan aby...wah pecah rekod la kita kali nie..langsung x kuar umah 1 hari!!!!yessszzaaaa!!!kalo x ari minggu mmg kitorang nie x lekat langsung kat umah...asik la kuar je.....

tu je la citer ari minggu kami.....

so layantzzzzz je la eh!!!!!!

0 tukang karut: