WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

08 August 2008

kene gegettt!!!!

hwaaaa!!!!nampak x lebam kat tgn aku tu?? tu kesan dr gegetan aqil yg melampau!!!kesan dari 3 gegetan yg dia wat tuk lepas kan geram!!!sakit wooo...nie hari ke-2 so lebam nyer dah kureng skettt...kalo ari pertama tgk mmg lebam gilos!!!aqil nie baru skg la dia nak belajo menggeget org...dah byk gigi baru sibuk2 nak geget..kalo dulu xde plak le nak gigit ke apa...sabor je la....

so layantzzzz je la eh!!!!!!

1 tukang karut:

wansteddy said...

pekes smpai lebam ni haaaa....len kali dia geget ko..ko geget dia blk..mesti aqil xbani dh main geget2 ni kekeke....tp mesti ko xsanggup kan..anak weh...bior kita cedera jgn la diorg kne sakit... kalaupn kene jentik sekalipn sedih je kita ni rasa.huuuuhu......