WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

01 August 2008

aqil pon nak melaram gaks.....

Ini budak pon sibuk nam melaram tau....

Maklum la...aku baru je potong rambut pendeks ya amat!!!so bila pendek mmg dah x bleh la nak ikat kan....so kena le beli sepit2 spya rambut x kembang cam alleycatss...so pi mkn kat pizza @ giant kinrara semalam aku singgah le kedai beli sepit rambut nie...aqil plak agak pelik tgk mama nyer tetiba melaram bersepit2 nie...hehee sebelum nie mmg x penah pakei pon ok!!!!

so masa nie aku baring2 la ngan aqil dlm bilik sambil2 bc buku...aqil plak sibuk tarik2 sepit tu dr rambut aku...dah dia dapat punyer la sonot nyer tersengih2 je...pastu sibuk2 nak sepitkan gaks kat rambut dia...
tgk la gaya dia tu...x padan yg awak tu boy...sibuk gak nak pakei...kalo girl lain la citer!!!
cun x mama aqil pakei sepit nie?cun kan?kan? waaa..pasnie mama kasik aqil adik pompuan eks...leh la aqil laram kan adik plaks!!! :))
pastu dia nak tarik sepit tu...ha..raserkan sakit!!!tersepit plak rambut kat sepit tu...tu yg jerit2 panggil aku suh cabut kan sepit tu!!lawak tul le aqil nie...ha rasekan!!!aku gelak2 je dulu.....
pastu tetiba dia naik angin terus je campak sepit tu kat bawah!!!hahahaa...kelakor..kelakor....

****oh yea...sepit tu kaler pink sbb aby yg pilih...dia nak tgk aku pakei kaler pinnk..kena ke? salu aku kan amik apa2 smue nyer kaler itam jee...yg nie dia suh beli pink plak dah...

so layantzz je la eh!!!!

0 tukang karut: