WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

01 August 2008

Aby belanja mama & aqil makn pizza!!!

Salu kan...kalo dpt gaji je aby asik2 nak makn KFC je..boring aku tau!!!aku nie bukan le penggemar KFC sgt...tapi x tau la apsal le aby nie suke sgt mkn kfc...isnin aitu kan arijadik mama..so mlm tu aby ajak le pi mkn luar..dia ckp nak belanje mama mkn...so dia ajk mkn pizza!!!sbb aby mmg tau aku nie mmg penggemar pizza...salu kalo aku nak mkn asik x jadik je..sbb kena ikut selera aby yg duk asik nak mkn kfc jee....

Aqil tgh nak baca doa sblum mkn....

Aqil cm biase...apa yg kitorang mkn dia x akn makan...ngaco je ada la...so tau2 je la yea kat pizza hut tu mangkuk pinggan dia smue nyer kaca...aqil plak duk sibuk2 nak main pinggan ngan sudu..sib baik le ada pinggan plastik nie...so aku letak kan sket sup tu dlm piring tu...mmmm..tp bukan aqil mkn pon..main2 je lebih...

Tgk la apa yg aqil wat tu...asik ketuk2 je pinggan tu...apa2 la janji mama & ayah leh mkn ngan tenang :))
Senget camnie la mama!!!

Aqil kan pantang le kalo mama ckp nak amik gambo dia..ngn otomatik nyer dia akan senget kan kepala dia..amboi2 aqil pon dah ikut cam mama amik gambo je senget kan kepala!!!lawak je...

smile....
posing yg mama suke..aqil very sporting bila ayah nak amik gambo ms nie...tp bila time mama nak amik gambo aqil ngan ayah dia wat hal plaks...sibuk nk turun dr bb chair tu nak turun pi kat ayah plaks...x leh jadik..ayah je la amik gambo kitorang...sowi eks..gambo ayah xde....


so layantzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: