WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

18 December 2013

7 tahun sudah umur abg aqil...

 Yosssshhhh semalam 17.desember birthday aqil... genaplah umurnya 7 tahun...rindu sgt bila tgk gambar2 masa dia kecik...mmg aku akui aqil adalah anak yang paling manja ngan aku kot....ramai gaks kwn2 yang cakap aku akan kalah dgn peel aqil...aku akan ikuti apa sahaja kemahuan dia...Tapi sebenarnya semenjak aqil ada adik, aqil mungkin merasai yang diri dia terabai...tapi pada hakikatnya TIDAK...aku x pernah pun abaikan aqil...malah setiap apa yang dibuat n diminta akan aku dahului kehendaknya...tapi xde la semuanya aku turutkan...agak2 yang berkemampuan lor hihihihi...

 Tapi sebenarnya aqil anak yang baik...dannnn manja terlebih...kuat merajuk, kuat sentap...aduyaiiii...mmg mcm baby la...beza pangai dia ngan adik2 nya...sebab tu aku rasa aqil ni mcm xde adik...kekadang adik2 yang byk beralah ngan dia :P...kena layan aqil ni guna cara halus/ psiko sket...x leh kasar2 ngan dia...kena lembut2...kalo x nnti dia cepat snetap! sama pangai cam ayahnya lorrrrr hahahahaha...

 Alhamdulillah sepanjang 7 tahun membesarkan dia aku bahagia sgt...alhamdulillah aqil pun membesar ngan sihat...cumanya dia xmo makan sgt...takpe lah asalkan dia sihat, cergas dan cerdik...apa2 pun mama & ayah sentiasa mendoakan yang terbaik utk anak mama ni...semoga aqil sentiasa dibwah lindungan Allah swt... sentiasa ingat pengorbanan & kasih sayang mama & ayah....semoga aqil menjadi anak yang berguna dunia & akhirat...yang paling penting aqil kena tahu mama & ayah sayangggggg sangat kat aqil....

P/S: gambo kat atas ni mlm tadi belanja aqil makan pizza...maklum la aqil ni tekak nak makan cheese jek...alhamdulillah smlm byk dia makan....happy bila tgk dia happy! selamat hari jadi Muhammad Aqil Darwisy! luv u soooooo much!!!


so layantzzzzz je la eh!!!!




1 tukang karut:

Rai Ourkizuna said...

happy birthday aqil.. kejap je kan rasanya masa berlalu..