WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

01 August 2012

selimut n comfoter raya!!!


SELIMUT GEBU N COMFORTER UNTUK RAYA!!!JOM BELI HANYA DI GENGMAMA!!!! 

 Yossssshhhhh!!! okes gengmama dah restok blanket n comforter baru!!!design pon lawo2 n menariks...alhamdulillah sambutan agak hebat....!!! semua org sukakan selimut gebu!!! yea saya adalah salah seorang peminat selimut gebu nih!!! mmg sedap sgt bila badan dah diselimuti dengan selimut ni....selimut gebu ni hanya RM28 sahaja...

Okes kali ni Gengmama ada produk baru..selimut baru kanak-kanak tapi size queen...hanya RM20 sahaja..murahkan???kalo korang tye material nya ala-ala cam baju sweater....ha gitu lah jenis kainnya...tapi xde la tebal bebenor...sedap lah n sesuai sgt untuk iklim di Malaysia nih....sape berminat leh PM saya  eks....

Laaaaagiiiiii....Ini adalah comforter yang paling hangat di Gengmama....hanya RM30 sahaja...kitorang jual murah2 je...x mahal....kalo x cayer pi lah parkson ke...jusco ke...giant ke..korang leh check harga comforter ni kat sana...pastu tepuk dada tye poket...hehehehe....kali ni design smue sweet2!!!adoi rse nak aje rembat seketoi hehehhee....


okes happy shopping uols!!!


so layantzzzzz je la eh!!!!




2 tukang karut:

Rai said...

yan,
patchwork blanker comforter tu yg nipis sikit tu eh..aku mmg tengah cari comforter..tapi nak yg tebal sikit..bukan nak buat tido..nak buat alas tido..

yantz-yeem said...

Rai..
blanket comforter ni mmg sesuai digunakan untuk alas tilam n boleh jadik toto gaks...x tebal n x nipis...sedang2 aje...nak cuci masuk WM pun boleh