WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 July 2012

Pesta Bunga-bungaan ( FLORAL ) di Putrajaya

Yosssssshhh!!!! Eh korang2 dah pi ke belum ke Pesta Floral  tahun ni????rasa2 tiap2 tahun adoooo kan...ni 1st time aku baru terheg-hegeh nak pi....sape kata x beshhhh??? giler besttt!!! dulu2 aku x berminat nak pi sbb aku mmg x suka bunga-bungaan nie.... tetiba tahun nie terjebak... sbb kwn aku si isha le yang ajak aku pi aitu...tu pun pi secara seludup ( time opis ) hahahahhaa...

Pastu kan bile pi siang rasa eh best rupanya pesta floral ni...so simpan niat di hati nak repeat pi mlm hari bwk budak2 ni...sbb bila mlm view cun sikit...ada lighting2 bagai n ada show kapal berhias ni.. eh kapal ke????!!! heheheheh...apapa2 je lah...janji benda kerlip mengerlip bergerak atas air...


Anak2 aku suker n xcited toi bila sampai sini...kitorang pi mlm tadi..lps maghrib. aqil suka n leka sungguh dpt tgk keta berhias tu...mmg cun seh!!! rasa2 tiap2 mlm ada show keta berhias ni....sapa yg dok area2 putrajaya boleh la pi...mmg beshhh!!!!!

 Actualy byk agensi yang join pesta floral ni...n setiap negeri join untuk pertandingan termasuk sekolah2 n Universiti...mmg hebat diorang punya seni hias tanam-tanaman ni...kagums aku taw!!! pastu berangan2 nak buat umh camni...cam ni...eh cam ni lah!!! hahahahaha...verangan kan FREEEEEE!!!!

 Mmg x puas rasa pi mlm tu...maklum le askar aku kan ramai...( pada hal baru 3!!! )...payah nak ngendong kecik2 ni..lupa plaks nak bwk stroller...so terpaksa le amik gambo pun tangkap muat...maknanya byk gambo yg x ready 100% + angle konon nak amik gambo cun2 x dapat!!!ye lah bwk pun kamera cabuks jek...


 Pastu anak2 aku ni payah toi nak berposing...si dini ntah apa2 ntah...takut yg bukan2...suh dok berdiri posing tepi bunga pun x mo!!! huhuhuhuuh...

 Aku ingatkan kalo pi mlm takde le ramai umat....rupa2nya ramai ya amats,....tapi masih boleh parking la....leh santai2 lagiks...tapi x tau le kalo ujung minggu ni camner kan??aku rasa lagiiiii ramai kot!!!aku rasa mau roboh tempat2 display bunga tu hehehehhe....

 Adik aqeef masih pakai ' nandek' cik pok tang dahi tu mmg susah toi nak baik grrrrrr....

 Okes layan2 gambo2 je lah yea...mls dah nak taip....


 hasil tangkapan aqil yg x menjadik....gegar,...








 sesi mengepaw eskerim tidak ketinggalan!!!! lepak2 makan sekerim sambil tgk show keta berhias...




okes habissss!!!! aku ada gaks beli bunga taw....tapi aku malu toi nak tepek bunga apa yg aku beli kat pesta floral ni...hahahahahahah...mesti kalo aku tunjuk korang gelak kan aku.....huhuhuhuhuhu....

Nak tau ke?????


Nak tau ke???????


mmmmm.....kita jumpe kat entry lain ye...pasal bunga plaks....x sempat citer hari ni...citer next week je lah hahahahha....


so layantzzzzz je la eh!!!!!

0 tukang karut: