WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

21 June 2012

kemungkinan dini pun kena Cik Pok!!!

Yossssshhhhh adoiiiyaiiii aku manyak susah ati lorrrrrr...mlm tadi dini demam..panas tiba-tiba...patut le susah toi dia nak lena...jenuh apaknya pujuk2 suh tido ada je yg x kena...merengek sana..merengek sini...rupa2nya x sedap badan!!!

Malam tadi pi farmasi blikan ubat sapu tuk kepala dia...ntah la kat rambut dini nie cam ada kudis2 berair camtu...bila picit cam kuar air ala2 lendir...adalah 3-4 bijik atas kepala...mb gatai kot...sbb dini garu2 kuar air...x saspek le plaks bijik kudis kat rambut tu cik pok ke apa...sbb dah nak seminggu bijik kudis tu ada kat rambut..jenuh shampoo tapi still ada keraknya x ilang2...dah le rambut tgh byk...baru nak panjang...alahai sayang plaks nak potong kan...kang nak tggu panjang jenuh le plaks...

Tetiba mlm tadi aku pasan ada bintik 2-3 bijik kat tengkuk dini...mmm nampak gaya cam abg aqil mula2 nak kena cik pok je,.,..alahai...aku ni dah le korban 5 hari coti jge aqil...x kan nak kena korban coti lagi nih???aby plaks mmg dah x leh nak amik cuti...cuti pun dah tinggal sketttt...huhuhuhuhu...alahai dini...hari ini aku anto gaks dia ke taska memandangkan bintik2 tu x kuar byk lagiks...tgk la kalo dah kuar byk terpaksa le aku kuarantin kan budak nie gaks....


so layantzzzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

Rai said...

kesiannya dini..yan..ko cuba la cari allano lotion tu..serius memang kurangkan gatal2..

cikceriacorner said...

moga dini cepat sembuh...xpe kak kene kecik nanti da besau da xkena...:)