WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

07 April 2011

just nice make over

yosssshhhh!!!hari nie aku saja gatai tgn nak promote blog member aku yang dulunya beliau jadikan kerja mekap-mekap nie sbg suka-suka n hobi...tapi nampknya semangat juang kental beliau..akhirnya beliau cube merealisasikan impian itu untuk cuba berbisnes kecil-kecilan dlm biadang make over....

serius aku penah mendapat sentuhan magik mekapnya dulu...skg daiya dah xde kat opis kitorang...dia dah pindah ke poli ipoh..oh yea aku ada wat entry pasal ' perginya seorang mak andam ' leh la korang tgk muka2 aku n member2 kitorang yg disolek oleh beliau.....mmg cun kan? heheheeh aku sukerrrrr

so kalo korang bernminat nak dptkan sentuhan ida / daiya boleh la jenguk2 kat blog beliau k!!!

KLIK SINI YO!!! : just.nice.make.over


so layantzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: