WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 March 2011

Daftar anak masuk darjah 1

Yossshhhh!!! smlm aku dpt info dri facebook..tq k.meen yg bagi link nak daftar on9 nie...act dah lama nak daftarkan aqil tapi asyik la lupaaa jek...so smlm aku terus jek daftar kan aqil utk masuk darjah 1 tahun 2013...

x susah kalo nak daftar on9...senang bangat x smapai pun 10 min...kalo korang nak daftar KLIK SINI yea...pastu ada arahan yg korang kena ikut...

alhamdulillah dah selamat daftrakan aqil...cuma kena wat langkah susulan pi sekolah n tunjukkan slip yg dah print daftar online tu kat sekolah terpilih. so sapa yg belum daftar pi lah daftar cepat2 sbelum terlewat..

so layantzzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

wanie said...

dah bukak ye..nak daftar untuk irfan jugak la..hmm tapi tak tau nak daftar sekolah mana

☆ lieya latif ☆ said...

tu utk selangor jek kan yantz...aku kat putrajaya ni mmg kene gi sekolah tu ko...amik borang bagai....bile laa nak buat tuk mia nie.....eh aku tak le buat, laki aku yg pi buat tu ehheeheheheehh

attyfir said...

sekarang semuanya kena buat online