WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

18 January 2011

KHURAFAT:amaran!!!jgn tengok buang duit aje!!!

Yosssshhhh!!!!! sapa yg dah pi tgk khurafat ni???haaaaaa....ramai yg ckp kat aku supaya aku jgn pi tgk...buang duit je kalo pi aku tgk...senang citer buang duit+buang masa = RUGIIIII BESARRRR pada aku kalo aku yang pegi tengok!!! gila org yg cakap kat aku mcm tu...mmg dengki ke apa sampai x kasik aku pi panggung tgk citer ni???kata citer ni BEST tapi x bg aku tgk plaks???cissssss!!!!

siyes smue org yg dah tgk citer nie smue x bg aku tgk...sbb mmg SERAM nak MAMPOSSSS!!! especially kakak aku la...dia kata kalo aku tgk mau ketaq lutut aku..mau aku menangis nak kuar dr panggung...alahaai.....masalahnya kalo aku pi pun..aku masuk panggung mmg sah2 la dr awl citer smpe habis aku akn tgk kat bucu screen je..sbb mmg aku tau kalo aku tgk citer seram mmg camtu la aku....tutup satu kepala sbb mmg aku x berani nk tgk...!!!kalo nak kira rugi tu mmg rugi la...sbb dah bayo tiket mahal2..pastu aku x berani nak tgk..hahahah mmg buang duit la nama nya kan???

tapi aku mmg dah ckp kat laki aku jgn sesekali ajk aku tgk citer nih...sbb dari gaya kakak aku citer je aku dah berfeluh2 takut....mmg citer paling seram di abad ini...ish x sanggup la aku!!!so korang ada ke berani nak tgk???pi lahhhhh korang kan berani...aku mmg penakuts..kalo dpt tiket FREEE baru aku pi tgk kot???hehehehehe



so layantzzzzz je la eh!!!!!

3 tukang karut:

atty's said...

kty lak mmg suka tgk citer seram..nie..

eda_ej said...

bace tajuk mati2 ingat akak dah pegi tgk cite tu.. hehehhe..

as said...

lu mmg penakut..memang patut pun tak payah g tengok....hahhaaa,..