WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

19 November 2010

kursus vs kurus

Yossssshhhh!!! aku kan part2 kalo pi kursus ada yg part aku suke n ada part yg aku x sukerrr...pe lagiks kalo dpt surat pi kursus aku tgk dlu kursus apa yg kena pi..kalo cam kursus skema alahai hati nie cam berbelah bahagi rasa2 cam nak pas kat org lain je suh gantikan...

Okes minggu lepas aku pi kursus kat melaka....kursus cs4 indesign...aku x penah gne In-Design nie...in design nie bih kurang cam page maker la...kalo 6 tahun lepas aku gune page-maker je kalo nak wat design cam buku ke, co.profile ke...so In-design nie dah advance skettt...


Pengajar yg menagajor kitorang nie lecturer dari UITM alor gajah melaka. So kitorang nie dah cam student uitm le plaks gaya nya..ajo nya ciputtt jek..pas ajo dlm 1 sesi dia suh wat assignment cam nak present final projek le plaks gaya nya..mmg tenssiiiii jek..bukan apa..kitorang nie nak belajar aplikasi In-design tu...x sempat paham apa2 dah suh wat presentation!@!gile ke apa??? so kitorang pandai2 explore sendrik jekkk...mmg sadis toi la!!!


sepanjang 5 hari kursus tu x enjoy sgt la...sbb kitorang dibebani hal2 nak present..sbb masa kitorang kena present lecturer2 ni very2 high-expactation!!!diorang nie ingt kitorang nie dah teror sgt ke gune in-design nie dah cam nak suh terbitkan 1 majalah plak gaya nya...adoiii..mmg tensen lah!!!


Sib baik mlm penutup tu kitorang dok karok x hengat!!!enjoy la gaks...melepaskan tensi yg terpendam dlm kepala!!!mmg nmpk sgt2 budak2 nie jiwa berkecamuk n hati x tenang hahahahaa.....aku pon sma tumpang karok brg 1 lagu..melepaskan gian je sebenarnya...x kisah la kalo suara tu dah ke laut....hantam saja labuuuuuu....sbb dah lama bangat x pegang mic hehehee


oh yea...aku lom timbang lagi berat badan aku yg terkini eks...mesti dah naik gilos!!!mn x nya kursus mkn kan? 1 hari 6x mkn...tpi makanan kat hotel nie x best pown!!!yang syurga nya bagi aku sbb hari2 ada udang n sotong so boleh layantzzzz le...kalo x yg lain smue so-so je la...


Berbaju kurung ijo nie namanya daiya...1 bilik ngan aku..oopsss lupa nak citer pasai bilik...act aku sorang je yg dpt bilik istimewa sket dri peserta kursus yang lain...ceewaaaahhhh nak ekasen sket...ye lah bilik standard yg peserta lain kemudahan byk x cukup...so kitorang dpt resort punyer bilik...so ada fridge, sterika...sbb aku mmg memerlukan fridge tuk simpan susu2 aku....best x daiya dpt sebilik ngan akak ko yg penakut nie?hehehe act kitorang 2-2 penakut pon...



Gambo kat ats nie mse grup aku wat presentation..hampeh mmg kena hemtam la...smue geram dah masa nie..kitorang bajet nak wat presentation smepoi2 je..sekali lecturer tu dah cam serius je..kata majalah kitorang x leh jual la..x international la...piiiirahhh...geram plaks rase...belajar beberapa jam dah nak suh kiotrang design ala-ala international punyer mag???tu yg kitorang muka masam gilos tu...kih..kih..kih...

okes nie grup photo masa majlis penutupan...

grup photos warga wanita yg gedix2...



so layantzzzz je la eh!!!!

0 tukang karut: