WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

13 October 2010

nak tanye korang tadika mana yg bagusssss...

Yossshhh!!!aku skg tgh survey mencari tadika tuk aqil tahun depan...tapi aku x tau la nak masukkan dia tadika yg mana??kat area umh aku nie byk tadika...ada yg cina...melayu..tapi bila aku riki-riki...byk tadika yg ownernya chinese...so aku cam ragu2 ler...

so aku ada satu tadika yg aku raser cam dah berkenan...iaitu tadika krista..korang tau x pasal tadika krista nie? so kalo ada sesapa yang ada ank antar kat tadika krista nie tolong bg opinion skettt boleh???aku betul2 dlm dilema...ikutkan ati ank antar aqil tadika yg islamic...tapi kat area umh aku nie ada 1 jek tadika islamic iaitu al-hateem...tapi aku tgk tadika tu cam penuh ngan budak2...camner yea????plisss pendapat anda sgt2 aku perlukan wat masa nie....

so layantzzzz je la eh!!!

4 tukang karut:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tak dpat nak membantu sebab anak tak sekolah lagik...pilih yang terbaik k...kita ikut apa kata survey...

☆ lieya latif ☆ said...

KRISTA PUN bagus yantz....pakkan jek kat putrajaya ni takde....kalo ade smart reader ke Qdees ke anta laa....okey gak tu...tapikan angan2 aku kalo leh nak anta mia mija kat genius aulad...pakkan je laa nan ado disini heheeheheheh....

ooo aqil sudah mauu pi sekolah yeak...suke ar tu kan die!

farah said...

..hehehhe... ko masuk la kindy tu...
jenguk sdiri...
p tanya..satu kelas berapa student ?
kalau lebih dr 15 org...baik x yah.

yg islamic pom better...
tp ko kena check jugak... ape yg diorg ajar... ade ajar iqra x..
pepagi ada sebahyang duha x..?
ade hafal yassin x...

hehehe..saje la... mnyampuk..
pengalaman anta darwisY ke tadika islamic.. alhamdulillah..
memuaskan... tp nakal tetap ada...

yantz-yeem said...

anje: hehehe..xpe nnti balqis dah nak pi skul leh refer kat aku hahahaa...

lieya: nak masuk skul yg establish pofular nie memrlukan ongkos yg byk....di bwah pengaruh bajet ku...huhuhuhuhu

kak fara: tu lah aku tgh bz survey menyervey skg nih...