WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

21 October 2010

banyak org byk ragam....

Yosssshhh!!! pagi yang indah tetiba kabut pikiran aku sesampai je kat opis hari ni....adeiiii mmg la manusia nie mcm2 peel n ragam..kekadang akal x leh nak terima bila jumpe ngan segelintir pangai manusia yg sebegini rupa....

susah nak ckp pasal manusia ni...macam2 yg x boleh nak diungkaikan berkaitan ngan sikap...bukan lah aku ni baik / perfect sgt...aku akui aku mmg byk kelemahan..tapi kita ada masa nak perbetulkan kelemahan kita nie dari masa ke semasa betul x?

isu nya kecil tapi melatahnya yang lebih...aihhhh pening aku!!!tiba2 terasa nak dgr lagu ' KEDAI KOPI " heheheheheh


so layantzzzzz je la eh!!!

3 tukang karut:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

yup banyak orang banyak ragam ramai orang wat kita geram...he...he...kita pun tengah panas ni..

☆ lieya latif ☆ said...

nape ni yantz....alah biase la tu..rambut same itam....hati2 lain...ko buat jek hal ko.....yg pening2 n runsing2 ni biarkan je laaaa....kang otak kite yg penat nak berpikir kang heheheeheh

JuJue said...

manusiaaa memang lahh...