WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

04 October 2010

aku tgh JELESSSSS skg nih....

Yossssshhhh!!!!!!aku mmg ada perasaan cemburu sgt2 kat korang2 smue taw...siyes mmg jelessssss sgt2 tau!!! sbb???huhuhu aku xde masa nak berblog seh..aku rinduuuu nak updet blog hari2...rindu nak jenguk2 korang2 smue...rinduuuu nak tingglkan jejak kat blog korang...rinduuuu nak tau apa aktiviti korang...rindu nak tgk gambo2 raya korang ...rindu nak tgk Giveaway/ contest yang korang2 join....tapi aku????aku maish lagi dgn stetmen....BZ!!!waaaaaa......

ye lah...aku mmg jeles sbb korang pandai gaks membahgikan masa untuk ngadap blog/ updet blog walopun korang bz kan??? aku?? aku mmg jenis..kalo dah ada keja dlm tangan mmg x reti nak sentuh benda lain...kalo sentuh je kejap..alamatnya keja aku x terusik la...

sama lah kalo kat rumah..aku mmg xde masa nak bukak intenet bila di rumah..konon dlm kepala ingt nak updet blog selepas anak2 tdo ke apa....mmm jgn le bermimpi...sbb dah sampai je umah...byk benda yg aku kena uruskan...sampai dlm hati berkata " dari aku ON intenet...ngadap 2-3 jam lebih baik aku TIDO"...hehehehe ye lah korang...aku tdo pun berapa jam jek...kui 4.45am dah kena bangun...kui 6.15am dah kena kuar rumah....kesian kan????

okes lah aku berazam lepas nie...( eh berapa kali azam da...) aku akn berusaha untuk menaikkan semngat aku untuk terrus berblog....harap2 korang kat luar tu terus lah meyokong n singgah di blog aku nie yea....nnti ada masa FREe aku singgah blog korang yea...jgn kecik ati yea kalo aku singgah tapi x tinggalkan jejak...janji ada singgah betoi tak???hehehehehe...


so layantzzzzz je la eh!!!!!

0 tukang karut: