WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

23 August 2010

Mu milik Ku!!!

Alhamdulillah................akhirnya performance drink nie menjadik milikku..terima kasih kepada smue yang memberi komen...korang yg komen mmg best!!!!!trimassssss byk2 yea....dan...aku x sabar nak try minum air nie...so kalo dah dpt digenggaman ku akan aku wat review...

okes sblom nie aku dah penah bli produk trial Shaklee nie..tuk ibu2 yg menyusukan anak..SETB...trial utk 30 hari...aku nie mmg seorang yg payah sgt nak mkn ubat / vitamin,..selalu awal2 masa beli jek aku rajin mkn...cam seminggu-2 minggu mmg hari2 aku telan..dannnnn hari2 yg berikutnya aku lupa nak mkn...so kalo ikutkan vitamin trial yg aku bli tu dah habis...sbb dah nak masuk 2 bulan...tapi still masih ada lagiks sbb aku mmg lupa nak mkn...tunggu dah habis jek vitamin nie aku akan order lagi...kalo korang nak tau pasal produk shaklee nie...meh lawat ke SINI k...so korang leh tau apa fungsi performance drink nie...trimas mommy lyna kerana memilih ku sbg pemenang!!!

so layantzzzz je la eh!!!!

3 tukang karut:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah tahniah la yant tak sia2 usaha kita koemn kat entry tu...dah minum nanti kasitau k...

♥ Che NamNam ♥ said...

huhu im cominggggg....

wahhhh sampai atey br tau haku dah beranak....cesssss...
wehh dini dah tombam dah sikit dan makin chomel lahhhh..baik eh abg diyer ngan adik...cung hoo gambor2 derang yg ko hambek..berkenan haku..

Dini nyusu badan eh..ko campur ker tak..ker BF sepenuhnyer..haku cadang nak BF Dhamirah sepenuhnyer tapi macam tak berapa pandailahhhh nak menyipam susu..kener study dolulah nampaknyer tapi coti haku dah nak habiss..sedihhh mak..

walawei ko dah nak dapat berat idea ko balik lahh beb..kagum haku..

☆ lieya latif ☆ said...

wah tahniah yantz....tumpang gembira tuk ko......nanti infom laa khasiat die yeak yantz....