WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

06 July 2010

Orange Run 10 by BHpetrol...korang nak masuk??


Yosssshhhh!!!terasa aku ni dah cam jadik duta BHpetrol le plaks yea..hahahaha..ok lah nak share ngan korang2 smue kalo ada yg berminat nak join event yg BHP anjurkan nie...leh la join.. so kalo nak tau details klik sini k n print je borang tu n submit kat stesen bhpetrol yg tersenarai..hadiah menarik menanti korang...so apa lagiks???kalo aku nak masuk kena prektis berlari dari skg nih...fuh gigih mak or gegel???wacaaaaaa!!!



so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

wah bersemangat ko yantz...aku sokong, tapi aku tak join ar, aku sokong ko join je laa hehehehhe...mak cpt mengah...takleh ar (alasan!)