WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 June 2010

x sabaarrrrr nya nak tahu siapakah pemenang itu???

Yossshhh!!! aku mmg teruja nak tau gaks sape lah 5 orag yang bertuah yang telah menyertai MYWISH giveaway yg aku wat tu???aku pon x sabo nak menggodek random.org nie...tapi bila aku pikir2 balik....mmm...aku rasa aku xmo gne khidmat random.org nie...boleh tak???aku nak gune cabutan...

so arini aku akan siap2 menggulung kertas undi...so nnti bila dah siap..kalo sempat aku cabut hari ni..dan umumkan pemenang...tapiiii kalo x sempat...aku akan usaha cepatkan yeap!!!

so aku rasa aku nak wat cepat2...n nak suh kawan2 opis aku cabutkan tuk korang!!!!heheheh x sabo nya...:)

so layantzzzz je la eh!!!!

2 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah tuan umah penganjur kontest.....sape laa yg bertuah akan dicabut nieh...jeng jeng jeng...suspen!!~~

nano said...

wahhh,,,xsabau nak tahu spe yg menang cabutan bertuah,,,