WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

09 June 2010

nama pemenang dah ada!!!!!yiiihaaaaa...

Yoshhhh!!!korang aku dah ada senarai nama pemenang!!!hahahahaha....yang nyata aku dah cek pemenang kat blog masing2...tapi pemenang no.1 tu aku kena cabut sebanyak 4 kali sebab bila cek2 xde cukup syarat!!!xpe nnti aku akan bg tau apa yg x cukupnya...dannnnnn keputusan dah muktamad!!!! aku gne khidmat geng2 opis aku tolong cabutkan tadi...hehehe

insyaallah aku akan umumkan hari nie...tggu aku upload gambo smue yea...ok nak pi pam jap...

korang tggu le dengan penuh debaran!!!hahahaha


so layantzzzz je la eh!!!!

4 tukang karut:

icee-yah said...

dub dab dub dab...mintk-mintk menang:)

tiefazatie said...

wah...bestnye..ada x nama ifa??hihi

mama aisar said...

berdebar2 nie...asyik buka tutup buka tutup blog jer

mariaariffbaby.com said...

good luck to all ye
and congrate to the winner!
=D