WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

24 May 2010

sesekali kita rojakkan dia!!!!

Yosssshhhh!!!!lately aku mmg bz...apa lagi minggu nie adalah mingu2 terakhir aku menjadik permaisuri rumah tangga sepenuh masa...so byk yg kna settle..cam pagi2 tadi..aku cam kuda berlari kencang settle kan lemari baju aqil...SIAP!!!SETTLE!!!lega...so sblum nie apak nya yg melipat kain..so segala baju2 yg ada pair tu ntah ke mana dia sumbat..main sumbatttt je xde sekali ngan pair tu...so ada sket pening bg aku sbb nnti aqil nak pi taska x kan nak pakai bju lain suar lain???so aku ngan gigihnya tadi kemassss smue n cari pasangan2 baju2 tersebut...alhamdulillah siap...almari bilik je yg kemas...bilik aqil??dah cam store!!!adooooiiiii...semak mata kalo nengok...

okes entry kali nie ada 3 tajuk ok...so korang baca sampe abissss!!!paksa je bunyi nya yea...hehehe ye..nnti kuar exam x reti nak jawab camner???hahahaha

Tittle no 01: genap nya nur ardini qalesya 60 hari...

Semalam yea...bukan harini...dini dah berusia 60 hari..means 2 bulan la kan???so far perkembangan???makin berat aku rasa..kembang nya tang pipi le kot...hahaha..dini pon dah cerdik....asyik nak mainnnnn jek...kalo dia nampak org dekat2 ngan dia bukan main sukeeee...gelak2 ketawa...hehehehe...bijak kan??maka sebab ituuuu lah sepatutnya hari nie aku dah start masuk kja...maka sebab si dini tu manja sagt..buat aku rasa cam x puas2 nak menggomol n memeluk dia...maka aku ngan selamba badak sambung lagi 4 hari cuti minggu nie..jumaat coti wesak kan??wakakaka...eh aku plan gini..2 hari coti..2 hari MC...ok la kan???sobab nya rabu nie dini kena cucuk lagi...so alang2 aku rest la lagik seminggu....dan satu lagi sobab nya...aku dah janji ngan taska nak anto minggu depan..so bulan 6 le....senang nak kira bayo duit taska kan????kan??kan???alasaaaaaannnnnn!!!


tittle no. 02: selang 2 hari pi PPUM...

Sebagai anak yg solehah...so aku kna lah merasa bertanggungjawab melawat mak aku kat spital PPUM...walopun aby balik lambat sampe umah dlm kui 8-9mlm camtu..sampai je dia kat umh..x sempat nak melabuhkan ponggung aku dah siap2 standby depan pintu ajk dia pi spital...bukan pe...adik badik aku nie kalo aku kol aje...tye sape ada kat spital..mesti diorg jwb...'anak-anak yg solehhh smue ada'...hahaha makna nya???kalo aku xde aku bukan anak soleh lah???eh apa hal plak???aku pon nak jadik gaks anak yg soleh walaupon kat belakng nama aku dah ada nama Saleh...hehehehe..nama penuh aku narizan bt saleh okeh!!!!xde la...sbb aku rasa aku mmg patut la pi lawat mak aku kan...x kan nak tggu sabtu ahad je...tpi sib baik ppum nie ko gasak le nak pi lawat kui bpe...mmg x kisah punyer...so salu aku dtg mmg malm la..nak kui 9 camtu balik nak kui 11...bwk la si dini ngan aqil..rso gaks bwk budak2 kecik2 ni mlm2 pi spital..tapi alhamdulillah dini tidoooo je sib baik dia ok...

oh mesti korang tertanya2 knpa mak aku masuk spital..ok lah wat yg x tau aku bg tau le...last week mak aku jatuh dlm toilet..so kaki nya tang peha tu retak...so kna operate n skg dah selamat operate...so x tau le bila leh kuar...dari sumber2 yg boleh/x dipercayai 100% dlm minggu nie leh balik umah..tpi x tau la kan...so mak mmg x leh nak jln wat masa nie..kna byk2 rest sbb kaki x ok lagiks...

ok nie gambo2 kat spital..so aby n budak2 kecik kena la duduk kat luor nie...nak masuk dlm boleh jek...tpi aku yg x benarkan budak2 masuk dlm..sbb nanti mengganggu pesakit...lagi sakit kalo diorg budak2 ni masuk kan???yg bergmbo ngan aqil tu anak buah aku si cuya...aqil mmg pantang nmpk cuya naik la aksi gedik dia nak peluk2+pegang2 anak dara org tu...uweekekkkk anak bujang ku dah gatal sketttt.....


tittle no 03: padini sales @ ioi mall...

sabtu dan ahad aku pi IOI ko.....sabtu pi actually nak pi jusco nak bli henBeg dan kasut aku...ye lah nxt wk dah nak masuk kijo...kasut tarak...hanbeg pun dah usang..so kna ada yg baru bagi semngat sket semnagt nak bekerja....act byk benda nak bli tpi x sempat2 nak bli..walopun hari sabtu tu aku kat dlm ioi tu aje dah 4 jam...kebetulan kat lobby bwh tu padini plak tgh wat sale...lagi la hitam kelabu mata aku nie nak tgk itu ini...aiyyyessssss!!!aku mmg gile la bila nampk bju miki baby nie...byk pilihan bju2 tuk anak dara ku ini...rega dari rm6-rm9-rm19.90 dannnnn less 50%-70%!!!

so sbg salah seorang 'ikan pirana' yang gedebance aku pi serbu part baju2 yg rega rm6...dpat le 2 lai baju mat aqil...comei sbb ala-ala kemeja cam jaket tu...pastu tembat plak kat rega rm9...mmg aku borong smueeee baju dini la...sabtu & ahad aku pi okeh!!mmg x puas...baju miki nie nama je size S umo 12-18mth..tapi cutting kecik seh...so mmg ngam2 dini leh pakai...so mmg berbaloiiii!!!comeiiii jek....ok gambo2 baju tu yg aku rembat masa hari sabtu...hari ahad nya aku mls nak amik gambo dah...aku pon x pasti sale padini nie sampe ble...mb sampe 30hb kotttt...kalo korang nak pg..pi lahhhh....bagi aku ok sbb aku dpt baju aku...baju aby...dan baju dini...baju budak boy xde yg rega rm6/rm9..pening aku cari mmg xde....baju gugirl je yg berlambak!!!!

ok lah penat dah taip panjang2...semput toi la wat entry rojak 3in1 ni...dah la dlm ms yg sama kna kejor masuk kuar bilik tgkkan si dini...adeiiiiiiii

so layantzzzz je la eh!!!!!

4 tukang karut:

☆ lieya latif ☆ said...

kalo camtu aku pun komen kene rojak2 ar heheeheh

1) husben ko same laa cam husben aku, kalo lipat baju main tarah jek...aku suke pair2kan baju tuh....senang nak amik nanti....rajin gak le ko kemas balik yantz heheeheheheh

2) sian mak ko...harap2 cepat laa sembuh.....susah nak bergerak2 kesane kemari, tepakse laa die baring jek kan...nak jalan pun kene kontrol2....

3) amboi sopink sakan ko...mau excited tgk baju gegirl kan yantz...sakan le ko menyoping....

Wansteddy Tales said...

dah agak.... dpt anak lelaki pn dah sakan bersoping apa lagi anak pompuan. jenuh pasni dini kena melaram dgn headband berjenis2 pulak. dpt aku bygkn hahaha

Adyshariz said...

wah 3 dalm 1 ni..cam syampu jer..kuang3.. ok tahniah masuk keje balik..selamat bekerja.. huhuuu

UmiDAnisH said...

camne nak komen rojak erk.. bestnyer sambung cuti sambil menjadi anak soleh dan dapat shopping kaw2 baju anak2.. hehehe