WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

20 January 2010

My Laptop contest

klik banner tuk details contest anjuran sharinaazlanjournals
yang pasti menjanjikan hadiah yg menarik dan kebabooommmm!!!...ha apa tggu lagiks???jom join reramai....



Ini antara lappy kesayanganku la...lamo gilos dah lappy nie..mau dah 4 tahun lebih aku guna...still ok walopun mmg salu la kena virus!!!!masuk nie dah nak 10 kali kot asyik pi format jek ...brand ACer...skg lappy nie aku guna kalo wat kja2 opis yg x sempat siap kat opis, main games, tgk movie dan bertenet...aku jarang bukk lappy kat umah sbb kat opis dah sehari suntuk pandang pc x kan kat umh pon nak pandang lappy gaks kan???harus lah aku pandang muka laki aku n muka anak aku nie...kalo aku duk ngadap lappy alamat nya satu benda pon aku x leh wat!!!hehehehehe....

so layantzzzz je la eh!!!!

1 tukang karut:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah...yatz...sekarang ni sudah menjadi blogger yang tegar mengjoin contest ek...cayok2 k....good luck