WAJIB KLIK banner INI!!setiap KLIK akan dibalas..sila lah KLIK n INFORM yea!!!TQ

klik salah satu gambar ini untuk menaikkan traffik di blog anda!!

hitz

18 November 2009

apo nak jadi????

lately nie aku cam xde semangat le nak mengupdet blog....apsal eh??? mungkin gambo smue ada dalm kamera x ditransfer lagi kot...aku kan jenis manusia kalo boleh nak updet citer tepek gambo byk2.....kalo xde gambo cam x best le plaks kan???

skg nie kat opis keja aku x byk dah....relax dah...tp cam x cukup masa la...mana tak nya aku duk asyik mentelaah dan kumpulkan ilmu di dada sebanyak mungkin pasal nak berbreastfeed nanti...aku layan le masuk forum susuibu.com tu...baca la segala kemusykilan kat sana...n belajor le apa yg patut...haaaaa...nnti kalo aku nak praktis kan senang....

pastu aku survey2 nak bli all equipment yg berkaitan ngan BF nie...alahai...mmg aku kena bli n kumpul duit dr skg la...bli sket2...kalo x jenuh gaks la...cuma pump je la...aku masih tersurvey2 lagiks....

pastu nak kena pikir gaks untuk guna CD( cloth diapers)....mmg aku azam kuat nak kumpul sampe 20pcs...alahai aitu kat mydear rugi toi la aku x bli CD...murah tu...2 kpg baru rm60...brand coolababy....tp xpe...aku dah janji ngan umi danish nak main kutu start bulan nie...hehehehe....

apa lagi nak citer? owh psl aku skg? skg aku dah 21 wks...aitu pi scan dah...baby ok...mmg cergas dan aktif!!!!tp nak tau jantina lom nampak byng lagi...saspen...sbb x nmpk la tu aku x bli lagi baju2 baby...cam blurrrr sgt nak bli yg camner...kaler apa...adoiiiyaiiiii...fening-fening....dannnn...skg aku dah terasa sakit2 pinggang nie...nak duduk lama-lama serba x kena...sengal semacam je...pastu selang 10 mins berlari nak ke tandas plaks...asyik nak terkencing je....

ok lah tu je la wat masa nie....nnti kalo aku rajin aku updet la citer2 yg dah basi...heheheheh...sian kwn2 aku tggu gambo2 diorg tp aku x publish kan lagiks....


so layantzzzz je la eh!!!!!

9 tukang karut:

~Ifa~ said...

saya tetap menunggu.heheheh

Anonymous said...

=D
happy nya dengar org pregnant
kita still cuba lagi for 2nd

takpe intanmaria..usaha tangga kejayaan.

attyfir said...

takpe..nanti dah upload gambo ..hapdet ye.kty tunggu

☆ lieya latif ☆ said...

wow chaiyok!! chaiyok!! bagus2...lieya setuju BF baby ni...lagi pun skrang ni sume ade kat internet...klik jek, sume info ade....

-:- said...

..ko giler nak kumpul CD sapai 20pcs?
awat byk sgt???
ke 20pcs tu..... yg insert dlm tu??

wei! nanti klu ko dah expert...ajari aku yea
aku pon kena slow2 study pasal bf...
ye la...x keje dah kan.. kena la blajar...

zubye said...

awak preggy ye?
bestnyaaa.. congrats! take care!

yantz-yeem said...

kak fara:

weh hang ckp gaya nak masuk 3 nie..ada apa2 ke???hehehehe

Sharinginfoz said...

biasalah kadang2 tak ada mooodd kan

CuTeMiUt78 said...

eemmm n3 tanpa gambo cam tak meriah gitu kan.. takpe pelan2 uploadkan.. heh..heh..heh